•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Przestrzeń

Dostępne opracowania:

głos wokalny solowy (bas) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (mezzosopran) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (sopran) i fortepian (2)
głos wokalny solowy (tenor) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian (1)
głos wokalny solowy i fortepian (1)
więcej opracowań ...

Przestrzeń znajdziesz w 7 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: , Unterrichtslieder

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Unterrichtslieder

polski Sztuka śpiewania pieśni na sopran (lub tenor) i fortepian
angielski Art of Lieder Singing
niemiecki Unterrichtslieder (Sopran oder Tenor)


Ilość stron:88
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0) lub Głos wokalny solowy - Tenor
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska, niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Losse Paul
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067780

Prezentowany zbiór zawiera 60 pieśni na głos wokalny wysoki (sopran lub tenor) z towarzyszeniem fortepianu, różnych kompozytorów. Pieśni w zbiorze uporządkowane są chronologicznie, według daty ich powstania. Są to pieśni kompozytorów żyjących na przestrzeni lat 1685 - 1916. Kompozytorem pierwszych, nieanonimowych pozycji jest Jan Sebastian Bach, a ostatnie pozycje natomiast skomponował Max Reger. Stąd często podtytuł ''Od Bacha do Regera''. Publikacja zawiera utwory skomponowane typowo w celu kształcenia aparatu wokalnego wykonawcy.

The songs in this ''Intoduction to the Art of Lieder Singing'' are grouped and ordered according to the chronology of their composition. The collection is intended primarily for students of singing, allowing them to work on the presentation of simple repertoire alongside theit technical studies. The art of performance, in its highest form, can be developed right from the start in strophic songs; only by mastering these can the student progress-vocal ability permitting-to more demanding pieces.

Lista utworów:
Die Landlust: Entfernt von Gram und Sorgen (Haydn Joseph)
Sehnsucht nach dem Frühling: Komm lieber Mai und mache (Mozart Wolfgang Amadeus)
Wiegenlied: Schlaf, Kindlein, balde (Reger Max)
Wiegenlied: Schlafe, mein Prinzchen! (Flies Bernhard)
Einem Bach, der fließt Arie aus den "Pilgrimen von Mekka"- (Gluck Christoph Willibald)
Vergiß mein nicht (Bach Johann Sebastian)
All mein Gedanken (Unbekannt)
Da die Stunde kam op. 7 nr 3 (Franz Robert)
Liebster Schatz, sei wieder gut mir: In dem Dornbusch blüht ein Röslein op. 26 nr 2 (Franz Robert)
Frühlingslied: Die Luft ist blau, das Tal ist grün (Schubert Franz)
Liebes Mädchen, hör mir zu (Mozart Wolfgang Amadeus)
Lachen und weinen: Lachen und weinen zu jeglicher Stunde op. 59 nr 4 (Schubert Franz)
Die Götter Griechenlands: Schöne Welt, wo bist du? (Schubert Franz)
Schlummerlied: Es mahnt der Wald op. 24 nr 2 (Schubert Franz)
Des Müllers Blumen: Am Bach viel kleine Blumen stehn op. 25 (Schubert Franz)
Liebhaber in alle Gestalten: Ich wollt, ich wär ein Fisch (Schubert Franz)
Seufzer: Die Nachtigall singt überall (Schubert Franz)
Minnelied: Holder klingt der Vogelsang (Schubert Franz)
Lied eines Schmiedes: Fein Rößlein, ich beschlage dich op. 90 nr 1 (Schumann Robert)
Wiegenlied: Schlafe, schlafe, holder süßer Knabe op. 98 nr 2 (Schubert Franz)
Heimlicher Liebe Pein: Mein Schatz der ist auf die Wanderschaft hin op. 64 nr 3 (Weber Carl Maria von)
Die Ehre Gottes aus der Natur: Die Himmel rühmen des Ewigen Ehre op. 48 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Ich liebe dich: Ich liebe dich, so wie du mich (Beethoven Ludwig van)
Lied des Marmottenbuben: Ich komme schon durch manche Land (Beethoven Ludwig van)
Liebesgruß aus der Ferne: Sind wir geschieden (Unbekannt)
Heidenröslein: Sah ein Knab ein Röslein stehn (Kienlen Johann Christoph)
An die Laute: Leiser, leiser, kleine Laute op. 81 nr 2 (Schubert Franz)
Herbstlied: Feldeinwärts flog ein Vögelein (Zelter Carl Friedrich)
Der Mond ist aufgegangen (Schulz Johann Abraham Peter)
Wiegenlied: Schlaf, Kindlein, schlafe sanft und süß (Schulz Johann Abraham Peter)
Neujahrslied: Des Jahres letzte Stunde (Schulz Johann Abraham Peter)
Mailied: Seht den Himmerl, wie heiter (Schulz Johann Abraham Peter)
Jägers Abendlied: Im Felde schleich ich still und wild (Reichardt Johann Friedrich)
Das Veilchen: Ein Veilchen auf der Wiese stand (Reichardt Johann Friedrich)
Die Hoffnung: Es reden und träumen die Menschen viel op. 87 nr 2 (Schubert Franz)
Das Rosenband: Im Frühlingsschatten fand ich sie (Zelter Carl Friedrich)
Mailied: Wie herrlich leuchtet mir die Natur! ( (Gabler Christian August)
Der König von Thule: Es war ein König in Thule (Zelter Carl Friedrich)
Sändchen: Zu meiner Laute Liebesklang (Mendelssohn-Bartholdy Felix)
Wartend: Sie trug einen Falken auf ihrer Hand op. 9 nr 3 (Mendelssohn-Bartholdy Felix)
Volksliedchen: Wenn ich früh in den Garten geh' op. 51 nr 2 (Mendelssohn-Bartholdy Felix)
Marienwürmchen: Marienwürmchen, setze dich op. 79 nr 14 (Schumann Robert)
Frühlingsgruß: So sie gegrüßt viel tausendmal op. 79 nr 4 (Schumann Robert)
Der Abendstern: Du lieblicher Stern, du leuchtest so fern op. 79 nr 1 (Schumann Robert)
Der Spinnerin Nachtlied: Es sang vor langen Jahren (Reichardt Johann Friedrich)
Mein Mädel hat einen Rosenmund aus: "Deutsche Volkslieder" (Brahms Johannes)
Gute Nacht: Die Höhn und Wälder schon steigen op. 5 nr 7 (Franz Robert)
Untreu: Mein Lied ist klein, braucht wenig Platz op. 1 nr 1 (Cornelius Peter)
Wiegenlied: Guten Abend, gut Nacht op. 49 nr 4 (Brahms Johannes)
Klage: Feins Liebchen, trau du nicht op. 105 nr 3 (Brahms Johannes)
Sehnsucht: Mein Schatz ist nicht da, ist weit überm See op. 14 nr 8 (Brahms Johannes)
Da unten im Tale aus: "Deutsche Volkslieder" (Brahms Johannes)
An das Vaterland: O Mutter du op. 58 nr 2 (Grieg Edvard)
Zwei braune Augen: Hab jüngst gesehen zwei Augen braun op. 5 nr 1 (Grieg Edvard)
Morgentau: Der Frühhauch hat gefächelt -aus: "Lieder nach verschiedenen Dichtern" nr 1 (Wolf Hugo)
Wenn einst sie lag: Wenn einst sie lag an meiner Brust op. 18 nr 2 (Grieg Edvard)
Erlaube mir, feins Mädchen aus: "Deutsche Volkslieder" (Brahms Johannes)
Heidenrösslein: sah ein Knab (Kienlen Johann)
Jägers Abendlied: Im Felde schleich ich still und wild (Reichardt Johann Friedrich)
Frühlingslied: Die Luft ist blau, das Tal ist grün (Schubert Franz)

Okładka: Różni, French Operatic Arias for Soprano

cena 162,95 zł.


nuty.pl

Różni
French Operatic Arias for Soprano

polski Francuskie arie operowe na Sopran
angielski French Operatic Arias for Soprano
niemiecki Französische Opernarien für Sopran


Ilość stron:144
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: francuska
słów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Nichols Roger
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076483
Produkty podobne:Różni - French Operatic Arias for Baritone - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Bass
Różni - French Operatic Arias for Mezzo-Soprano - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Tenor

Prezentowany zbiór zawiera 19 arii pochodzących z francuskich oper. Przedstawione kompozycje pochodzą z dorobku wyłącznie francuskich kompozytorów, żyjących na przestrzeni XIX wieku, między innymi: Hectora Berlioza, Giuseppe Verdiego czy J. Masseneta. Prezentacja zawiera krótki wstęp dotyczący każdego z zawartych w niej utworów. Kompozycje zawierają teksty wyłącznie oryginalne - w języku francuskim. Arie wymagają sporych umiejętności od wykonawcy. Utwory zostały zamieszczone w kolejności chronologicznej (według daty urodzin danego kompozytora).

As with the ''melodies'' printed in ''The Art of French Song'', the arias in French Operatic Arias for Soprano have been arranged chronologically according to the dates of their composers' births. Inevitably this means that the printed order does not necessarily reflect the sequence in ehich the operas in question were premiered. I make no apology for this, since, altough in a fairly narrowly confined field such as French opera influences between composers were of course at work, I feel we should also consider the extent to which rhose composers were engaged in following their own paths and finding their own solutions.

Lista utworów:
Obéissons (Manon) -Gavotte- (aus: Manon) (Massenet Jules)
Il était un rois (Marguerite) -Chanson du Roi de Thulé- (aus: Faust) (Gounod Charles)
Les oiseaux dans la charmille (Olympia) (aus: Les contes d'Hoffmann) (Offenbach Jacques)
Elle a fui (Antonia) (aus: Les contes d'Hoffmann) (Offenbach Jacques)
Lorsque je t'ai vu (Margared) (aus: Le roi d'Ys) (Lalo Edouard)
Ou va la jeune Indoue (Lakmé) -Légende- (aus: Lakmé) (Delibes Léo)
Comme autrefois (Léila) (aus: Les pecheurs de perles) (Bizet Georges)
Pleurez, mes yeux! (Chimene) (aus: Le Cid) (Massenet Jules)
Je veux vivre (Juliette) (aus: Roméo et Juliette) (Gounod Charles)
Ah! Je ris de me voir (Marguerite) Juwelen-Arie (aus: Faust) (Gounod Charles)
Ô légere hirondelle (Mireille) (aus. Mireille) (Gounod Charles)
Toi qui sus le néant (Elisabeth) (aus: Don Carlos) (Verdi Giuseppe)
Je suis Titania (Philine) -Polonaise- (aus: Mignon) (Thomas Ambroise)
Entre l'amour (Teresa) (aus: Benvenuto Cellini) (Berlioz Hector)
Adieu, notre petite table (Manon) (aus: Manon) (Massenet Jules)
Sombre foret (Mathilde) (aus: Guillaume Tell) (Rossini Gioacchino)
Parmi les pleurs (Valentine) (aus: Les Huguenots) (Meyerbeer Giacomo)
Quel bonheur, je respire (Zerline) (aus: Fra Diavolo) (Auber Daniel François Esprit)
Dis-moi que je suis belle (Thais) (aus: Thais) (Massenet Jules)

Okładka: Różni, French Operatic Arias for Tenor

cena 162,95 zł.


nuty.pl

Różni
French Operatic Arias for Tenor

polski Francuskie arie operowe na tenor
angielski French Operatic Arias for Tenor
niemiecki Französische Opernarien für Tenor


Ilość stron:152
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (tenor) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: francuska
słów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Nichols Roger
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076485
Produkty podobne:Różni - French Operatic Arias for Baritone - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Bass
Różni - French Operatic Arias for Mezzo-Soprano - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Soprano

Prezentowany zbiór zawiera 24 arie pochodzących z francuskich oper. Przedstawione kompozycje pochodzą z dorobku wyłącznie francuskich kompozytorów, żyjących na przestrzeni XIX wieku, między innymi: H. Berlioza, Giuseppe Verdiego czy J .Masseneta. Prezentacja zawiera krótki wstęp dotyczący każdego z zawartych w niej utworów. Kompozycje zawierają teksty wyłącznie oryginalne - w języku francuskim. Arie nie są łatwe, wymagają sporych umiejętności od wykonawcy.

As with the melodies printed in ''The Art of French Song'', the arias in ''French Operatic Arias for Tenor'' have been arranged chronologically according to the dates of their composers' births. Inevitably this means that the printed order does not necessarily reflect the sequence in wchich the operas in questionn were premiered. I make no apology for this, since, altough in a fairly narrowly confined field such as French opera influences between composers were of course at work, I feel we should also consider the extent to which those composers were engaged in following their own paths and finding their own solutions.

Lista utworów:
Inutiles regrets (Énée) (aus: Les Troyens (Les Troyens a Carthage)) (Berlioz Hector)
Je l'ai vue (Don Carlos) (aus: Don Carlos) (Verdi Giuseppe)
Salut! demeure chaste et pure (Faust) (aus: Faust) (Gounod Charles)
Elle ne croyait pas (Wilhelm) (aus: Mignon) (Thomas Adrian)
Ange si pur (Fernand) (aus: La favorite) (Donizetti Gaetano)
Ah! fuyez, douce image! (Des Grieux) (aus: Manon) (Massenet Jules)
Ah! je vais l'aimer (Bénédict) (aus: Béatrice et Bénédict) (Berlioz Hector)
Je crois entendre encore (Nadir) (aus: Les pecheurs de perles) (Bizet Georges)
En fermant les yeux (Des Grieux) (aus: Manon) (Massenet Jules)
Fachel! quand du Seigneur (Eléazar) (aus: La Juive) (Halévy Jacques Fromental)
La gloire était ma seule idole (Cellini) (aus: Benvenuto Cellini) (Berlioz Hector)
Ô nature, pleine de grâce (Werther) (aus: Werther) (Massenet Jules)
Ah! leve-toi, soleil (Roméo) (aus: Roméo et Juliette) (Gounod Charles)
Vainement, ma bien aimée (Mylio) (aus: Le roi d'Ys) (Lalo Edouard)
Ô paradis sorti de l'onde (Vasco da Gama) (aus: L'Africaine) (Meyerbeer Giacomo)
Fantaisie, aux divins mensonges (Gérald) (aus: Lakmé) (Delibes Léo)
Anges du paradis (Vincent) (aus: Mireille) (Gounod Charles)
A la voix d'un amant fidele (Smith) -Serenade- (aus: La jolie fille de Perth) (Bizet Georges)
La fleur que tu m'avais jetée (Don José) (aus: Carmen) (Bizet Georges)
Pourquoi me réveiller? (Werther) (aus: Werther) (Massenet Jules)
Asile héréditaire (Arnold) (aus: Guillaume Telle) (Rossini Gioachino)
Agnes la jouvencelle (Fra Diavolo) -Barcarole- (aus: Fra Diavolo) (Auber Daniel François Esprit)
Viens, gentille dame (Georges) (aus: La dame blanche) (Boieldieu François Adrien)
Esprits, gardiens (Sigurd) (aus: Sigurd (Ernest Reyer 1823 - 1909)) (Reyer Ernest)

Okładka: Różni, French Operatic Arias for Bass

cena 162,95 zł.


nuty.pl

Różni
French Operatic Arias for Bass

polski francuskie arie operowe na bas
angielski French Operatic Arias for Bass
niemiecki Französische Opernarien für Bas


Ilość stron:136
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (bas) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: francuska
słów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Nichols Roger
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076487
Produkty podobne:Różni - French Operatic Arias for Baritone - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Mezzo-Soprano - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Soprano
Różni - French Operatic Arias for Tenor

Prezentowany zbiór zawiera 20 arii pochodzących z francuskich oper. Przestawiane kompozycje pochodzą z dorobku wyłącznie francuskich kompozytorów, żyjących na przestrzeni XIX wieku, między innymi: H. Berlioza, Giuseppe Verdiego czy J. Masseneta. Publikacja zawiera krótki wstęp dotyczący każdego z zawartych w niej utworów. Kompozycje zawierają teksty wyłącznie oryginalne - w języku francuskim. Arie wymagają sporych umiejętności od wykonawcy. Utwory ułożone są chronologicznie (według daty urodzin danego kompozytora).

As with the ''melodies'' printed in ''The Art of French Song'', the arias in French Operatic Arias for Bass have been arranged chronologically according to the dates of their composers' births. Inevitably this means that the printed order does not necessarily reflect the sequence in ehich the operas in question were premiered. I make no apology for this, since, altough in a fairly narrowly confined field such as French opera influences between composers were of course at work, I feel we should also consider the extent to which rhose composers were engaged in following their own paths and finding their own solutions.

Lista utworów:
Vous qui faites l'endormie (Méphistophéles) (aus: Faust) (Gounod Charles)
Sous les pieds d'une femme (Soliman) (aus: La reine de Saba) (Gounod Charles)
Tristes amours! (Pygmalion) (aus: Galathée (Victor Massé 1822 - 1884)) (Massé Victor)
Je t'implore (Le roi) (aus: Hamlet) (Thomas Ambroise)
Piff, paff (Marcel) (aus: Les Huguenots) (Meyerbeer Giacomo)
Et toi, Palerme (Procida) (aus: Les vepres siciliennes) (Verdi Giuseppe)
Ô jours heureux (Pierre) (aus: L'étoile du nord) (Meyerbeer Giacomo)
Certain rat dans une cuisine (Brander) -Ballade- (aus: La damnation de Faust) (Berlioz Hector)
Le veau d'or (Méphistophéles) (aus: Faust) (Gounod Charles)
Au bruit des lourds marteaux (Vulcain) (aus: Philémon et Baucis) (Gounod Charles)
Le grand art de cuisine (Maître Jean) (aus: La colombe) (Gounod Charles)
Maintenant que le Pére de Pelléas est sauvé (Arkel) (aus: Pelléas et Mélisande) (Debussy Claude)
Je suis le chevalier errant (Don Quichotte) (aus: Don Quichotte) (Massenet Jules)
Comment peut-on penser (Sancho Panza) (aus: Don Quichotte) (Massenet Jules)
Il a fait noblement (Don Diegue) -Klagelied- (aus: Le Cid) (Massenet Jules)
Qu'on est digne d'envie (Don Diegue) (aus: Le Cid) (Massenet Jules)
Quand la flamme de l'amour (Ralph) (aus: La jolie fille de Perth) (Bizet Georges)
Fatal orgueil des Rois (Le légat) (aus: Henry VIII) (Saint-Saëns Camille)
Ce Dieu que votre voix implore (Abimélech) (aus: Samson et Dalila) (Saint-Saëns Camille)
Elle ne m'aime pas (Philippe) (aus: Don Carlos) (Verdi Giuseppe)

Okładka: Różni, Russian Operatic Arias for Mezzo-Soprano

cena 175,95 zł.


nuty.pl

Różni
Russian Operatic Arias for Mezzo-Soprano

polski Rosyjskie arie operowe na mezzosopran
angielski Russian Operatic Arias for Mezzo-Soprano
niemiecki Russische Opernarien für Mezzosopran


Ilość stron:136
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (mezzosopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Mezzosopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska, niemiecka, francuska, rosyjska
słów utworów: angielska, rosyjska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Fanning David
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076490
Produkty podobne:Różni - Russian Opera Arias for Soprano and Piano
Różni - Russian Operatic Arias for Baritone. 19th and 20th Century Repertoire
Różni - Russian Operatic Arias for Bass 19th and 20th Century Repertoire
Różni - Russian Operatic Arias for Tenor 19th and 20th Century Repertoire

Prezentowany zbiór zawiera 16 arii pochodzących z rosyjskich oper. Przestawiane kompozycje pochodzą z dorobku wyłącznie rosyjskich kompozytorów, żyjących na przestrzeni XIX i XX wieku, między innymi: P. Czajkowskiego czy M. Musorgskiego. Prezentacja zawiera krótki wstęp dotyczący każdego z zawartych w niej utworów. Oprócz oryginalnych tekstów rosyjskich, znajduje się również tłumaczenie na język angielski (Martin Pickard), jak i translacja rosyjskiej cyrylicy. Utwory przeznaczone są na głos wokalny - mezzosopran.

The selection in the present volume includes all the familiar favourites for the mezzo-soprano voice. For the rest, choice has been guided mainly by the esteem indicator of available recordings. This schould mean that most or all the arias contained herein can also be found on CD (in a few instances admittedly only in historic recordings pre-dating the Soviet era).

Lista utworów:
Boris Godunow: Arie der Marina Mnischek, "Geh, Rusja" (Mussorgsky Modest)
Der Traum auf der Wolga: Arie der Alten, "Schlafe, mein lieber Schatz" (Arensky Antony Stepanovich)
Kaschtschei der Unsterbliche: Arie der Kaschtschejewna, "Der Trank ist bereitet" (Rimsky-Korsakow Nikolai)
Sadko: Arie der Ljubawa, "Die ganze Nacht hindurch" (Rimsky-Korsakow Nikolai)
Schneeflöckchen: Arie des Lel, "Sprach die Gewitterwolke zum Donner" (Rimsky-Korsakow Nikolai)
Eugen Onegin: Arie der Olga, "Ah, Tanja, Tanja" (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Ruslan und Ludmila: Arie des Ratmir, "Ah, sie bringt Freude" (Glinka Michail Iwanowitsch)
Die Jungfrau von Orleans: Arie der Johanna, "Leb' wohl, geliebtes Land, vertraute Felder und Wiesen" (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Pique Dame: Arie der Pauline, "Meine Freunde, hört auf mich" (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Pique Dame: Arie der Gräfin, "Nun reicht es!" (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Fürst Igor: Arie der Kontschakowna, "Die Nacht bricht nun herein" (Borodin Alexander)
Ruslan und Ludmila: Arie des Ratmir, "Göttlicher Traum, bezaubernder Anblick" (Glinka Michail Iwanowitsch)
Nicht nur Liebe: Arie der Warwara, "Durch den belaubten Wald" (Schtschedrin Rodion)
Rusalka: Arie der Prinzessin, "Tage der Liebe und holden Zärtlichkeit" (Dargomyschskij Alexander)
Chowanschtschina: Arie der Marfa, "Mächte der Prophezeihung" (Mussorgsky Modest)
Chowanschtschina: Arie der Marfa, "Durch das Marschland schlug sie sich durch" (Mussorgsky Modest)

Okładka: Lutosławski Witold, Chantefleurs et chantefables na sopran i fortepian

cena 31,9 zł.


nuty.pl

Lutosławski Witold
Chantefleurs et chantefables na sopran i fortepian

polski Chantefleurs et chantefables na sopran i fortepian
angielski Chantefleurs et chantefables for Soprano and Piano


Ilość stron:44
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, francuska
słów utworów: polska, francuska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Knapik Eugeniusz
Autor wstępu: Gwizdalanka Danuta
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080270

W "Chantefleurs et chantefables" Witold Lutosławski umuzycznił dziewięć krótkich rymowanek o kwiatach i zwierzętach ułożonych w 1940 roku przez francuskiego poetę Roberta Desnosa (1900 - 1945). Słowo "Chantefables" ("śpiewobajki") Desnos wymyślił dla miniaturowych opowiadań o zwierzętach, ptakach i owadach, a "Chanteflers" ("śpiewokwiaty") dla równie krótkich, lirycznych wierszy o kwiatach. Do poezji Desnosa Lutosławski sięgnął już wcześniej, komponując pieśni na baryton i orkiestrę "Les espaces du sommeil". W onirycznej atmosferze przypominającej surrealistyczne "Przestrzenie snu" (1975) rozpoczyna się również to dzieło - "Pięknością nocy" (La Belle-de-nuit) - kwiatem, który zakwita po zachodzie słońca i dlatego we Francji nosi takie właśnie miano. Muzyka pomaga ujrzeć w wyobraźni obraz sennych marzeń unoszących się do księżyca. Na "Różę" (La Rose) sen sprowadza żar letniego słońca.
Lutosławski przez całe życie deklarował się jako przeciwnik programowości i ilustracyjności w muzyce, a tymczasem w "Chantefleuts et chantefables" malarstwo dźwiękowe jest wręcz uderzające. Z humorem namalowane zostały dźwiękami przede wszystkim cztery zoologiczne portreciki: konik polny, krokodyl, żółw i stado motyli. Konik skacze bez opamiętania, żółw człapie i marzy. Głodny aligator na próżno przywabia apetycznego Murzynka, za to rój 300 milionów motyli wypija mieszkańcom Chatillon filiżankę bulionu.

In his "Chantefleurs et chantefables", Lutosławski set nine short rhymes about flowers and animals written by the French poet Robert Desnos (1900 - 45) in 1940. The word "Chantefables" ("song-fables") was invented by Desnos to refer to miniature stories about animals, birds and insects, whereas the word "Chantefleurs" ("song-flowers") denotes correspondingly short lirycal poems about flowers. Lutosławski had already used Desnos' poetry in his songs for baritone and orchestra, Les espaces du sommeil. The work Chantedleurs et chantefables also begins with a dream-like atmosphere - reminiscent of the surrealistic Les espaces du sommeil (1975) - in The Beauty of the Night (La Belle-de-nuit), denoting a flower, which blooms after the sunset and therefore is called like that in France. The music helps us to form in our minds an image of dreams floating to the moon. The Rose (La Rose) drifts into sleep in the heat of the summer sun. Throughout his life Lutosławski declared himself an opponent of programmatic and illustrative music, but the sound painting in Chantefleurs et chantefables is simply striking. Musical humour appears, in the first place, in the four zoological portraits - of the grasshopper, the tortoise, the alligator and a swarm of butterflies. The grasshoper hops with abandon, the tortoise plods along and dreams. The hungry alligator tries in vain to entrap an appetizing little black boy, while the swarm of 300 million butterflies drink up a cup of broth in Chatillon, taking it away from the local people.

Lista utworów:
La Belle de nuit (Lutosławski Witold)
La Sauterelle (Lutosławski Witold)
La Véronique (Lutosławski Witold)
L'Eglantine, l'aubépine et la glycine (Lutosławski Witold)
La Tortue (Lutosławski Witold)
La Rose (Lutosławski Witold)
L'Alligator (Lutosławski Witold)
L'Angelique (Lutosławski Witold)
Le Papillon (Lutosławski Witold)

cena 79 zł.


nuty.pl

Karłowicz Mieczysław
Pieśni op. 1,3,4 i bez opusu - partytura. Dzieła I

polski Pieśni op. 1,3,4 i bez opusu - partytura. Dzieła I
angielski Songs Op. 1, 3, 4 and without opus number. Works I
niemiecki Lieder Op. 1, 3, 4 und ohne Opuszahl. Werke I


Ilość stron:82
Format:237 x 312
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: polska, niemiecka
słów utworów: polska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyOpracowanie akompaniamentu: Polony L.
Autor wstępu: Tomaszewski Mieczysław
Kod produktu:NPL084471

Pieśni Mieczysława Karłowicza pojawiły się w dziejach pieśni polskiej jako zjawisko dosyć niezwykłe. W twórczości wybitnego symfonika – jako jego utwory młodzieńcze – stały się wprawdzie znaczącym, ale jedynie przedtaktem twórczości w pełni dojrzałej i mistrzowskiej. Niemal wszystkie powstały na przestrzeni jednego roku. Komponowane niejako na marginesie akademickiej nauki kompozycji, zdają się stanowić zapis uczuć i myśli dogłębnie osobistych, sejsmograficznie notujących bieżący stan ducha.
Z dwudziestu dziewięciu – o jakich wiemy, że zaistniały – zachowały się dwadzieścia dwie; siedem niewydanych, niekiedy jedynie naszkicowanych, zginęło w czasie II wojny światowej. Gdy pominąć parę z tych, o charakterze odrębnym – tworzą całość o spójności niezwyczajnej. Jak się po bliższych badaniach okazało, ową spójnością określonego charakteru naznaczona została cała twórczość Karłowicza. Poematy symfoniczne autora Odwiecznych pieśni rozgrywają się bowiem w tej samej co pieśni przestrzeni idei i sensów; zostały naznaczone analogicznymi kategoriami ekspresji. A jest to przestrzeń, którą naczelny biograf kompozytora Adolf Chybiński określił jako „tętniącą tragedią i bezbrzeżnym smutkiem, rezygnacją i tęsknotą za innym światem''.
Pod względem stylu wypowiedzi pieśni Mieczysława Karłowicza – jakkolwiek głęboko zakorzenione w stylu późnoromantycznym – bywają określane jako twórczość stojąca u progu fazy modernizmu.
Zdzisław Jachimecki pisał o nich w 1930 r.: „Pełna ciepła nuta liryczna w wielu spośród nich, szczerość inspiracji, objawiająca się w bardzo naturalnie wysnutych melodiach, niewyszukane formy akompaniamentu, trafnie jednak dostosowanego do nastroju danej poezji i organicznie łączącego się ze śpiewem, poprawność deklamacji i konstrukcji utworów wyrobiły pieśniom Karłowicza zasłużoną popularność w kołach śpiewactwa polskiego.”

(fragm. wstępu autorstwa M. Tomaszewskiego)




Lista utworów:
Z nową wiosną (Karłowicz Mieczysław)
Zasmuceni op. 1 nr 1 (Karłowicz Mieczysław)
Czasem, gdy długo na pół sennie marzę (Karłowicz Mieczysław)
Z erotyków (I zamiast słońc i gwiazd) op. 3 nr 2 (Karłowicz Mieczysław)
Skąd pierwsze gwiazdy op. 1 nr 2 (Karłowicz Mieczysław)
Na śniegu op. 1 nr 3 (Karłowicz Mieczysław)
Zawód op. 1 nr 14 (Karłowicz Mieczysław)
Na spokojnem, ciemnem morzu op. 3 nr 4 (Karłowicz Mieczysław)
Idzie na pola op. 3 nr 3 (Karłowicz Mieczysław)
Rdzawe liście strzasa z drzew (Karłowicz Mieczysław)
Po szerokiem, po szerokiem morzu op. 3 nr 9 (Karłowicz Mieczysław)
W wieczorną ciszę op. 3 nr 8 (Karłowicz Mieczysław)
Pamiętam ciche, jasne, złote dnie op. 1 nr 5 (Karłowicz Mieczysław)
Smutną jest dusza moja op. 1 nr 6 (Karłowicz Mieczysław)
Śpi w blaskach nocy (Im Mondeglaze) op. 3 nr 5 (Karłowicz Mieczysław)
Przed nocą wieczną op. 3 nr 6 (Karłowicz Mieczysław)
Nie płacz nade mną op. 3 nr 7 (Karłowicz Mieczysław)
Zaczarowana królewna op. 3 nr 10 (Karłowicz Mieczysław)
Mów do mnie jeszcze op. 3 nr 1 (Karłowicz Mieczysław)
Najpiękniejsze piosenki (Meine schönsten Lieder) (Karłowicz Mieczysław)
Pod jaworem (Underm Ahorn) (Karłowicz Mieczysław)
Na Anioł Pański (Karłowicz Mieczysław)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland