•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Przestrzeń

Dostępne opracowania:

2 fortepiany (1)
2 wiolonczele i fortepian (partytura + głosy) (1)
Skrzypce i fortepian (b.c.) (wyc. fort.) (1)
flet poprzeczny i fortepian (2)
flet, obój, skrzypce, wiolonczela, klawesyn (fortepian) i akordeon koncertowy (1)
fortepian (1)
fortepian solo (2)
fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych (3)
głos wokalny solowy (bas) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (mezzosopran) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (sopran) i fortepian (2)
głos wokalny solowy (tenor) i fortepian (1)
głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian (1)
głos wokalny solowy i fortepian (1)
klarnet, puzon, fortepian i wiolonczela ( głosy ) (1)
książka (1)
skrzypce i fortepian (2)
trio fortepianowe (skrzypce, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy) (1)
wiolonczela i fortepian (2)
więcej opracowań ...

Przestrzeń znajdziesz w 26 publikacjach wymienionych poniżej:


Okładka: Serocki Kazimierz, A Piacere

cena 9 zł.


nuty.pl

Serocki Kazimierz
A Piacere

Ilość stron:10
Format:234 x 304
Opracowanie na:fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003043

Utwór składa się z trzech segmentów, a każdy segment z dziesięciu srtuktur. Podane w sekundach czasy trwania poszczególnych struktur są orientacyjne i stanowią proporcje czasowe. Całość nie może jednak trwać krócej niż 6 minut i dłużej niz 8 minut. Kolejność, w jakiej są podane poszczególne struktury i segmenty, stanowi jedną z wielu możliwych wersji wykonawczych utworu, proponowaną przez kompozytora. Pianista może jednak wewnątrz każdego segmentu ustalić sobie dowolną kolejność poszczególnych struktur z tym, że nie należy żadnej z nich powtarzać. akże kolejność wykonywania poszczególnych segmentów jest dowolna i pozostawiona do wyboru pianiście. Znaki "#" i "b" są ważne tylko dla danej nuty. Wszystkie nuty bez tych znaków należy czytać tak jak nuty oznaczone kasownikiem. Pusta przestrzeń - także na pięciolinii - oznacza pauzy.


Lista utworów:
A Piacere (Serocki Kazimierz)

Okładka: Krauze Zygmunt, Polichromia na klarnet, puzon, fortepian i wiolonczelę (głosy)

cena 33 zł.


nuty.pl

Krauze Zygmunt
Polichromia na klarnet, puzon, fortepian i wiolonczelę (głosy)

Ilość stron:6
Format:235 x 305
Opracowanie na:klarnet, puzon, fortepian i wiolonczela ( głosy )
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL003269

Zygmunt Krauze komponował utwory na orkiestrę, na instrumenty solowe i orkiestrę, utwory kameralne, utwory na instrumenty solowe, organy, klawesyn, fagot, utwory wokalno - instrumentalne, sceniczne, kompozycje przestrzenne a nawet muzykę teatralną. Niniejsza publikacja zawiera Polichromię na klarnet, puzon, fortepian i wiolonczelę.


Lista utworów:
Polichromia na klarnet, puzon, fortepian i wiolonczelę (Krauze Zygmunt)

Okładka: Górecki Henryk Mikołaj, Pięć utworów op. 13

cena 20 zł.


nuty.pl

Górecki Henryk Mikołaj
Pięć utworów op. 13

polski Pięć utworów op. 13
angielski Five Pieces Op. 13
niemiecki Fünf Stücke Op. 13


Ilość stron:16
Format:230 x 305
Opracowanie na:2 fortepiany
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Fortepian II (0)
Fortepian I (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Stopień trudności:10 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL003438

Henryk Mikołaj Górecki, polski kompozytor, ukończył PWSM w Katowicach. Twórczość Góreckiego charakteryzuje się poszukiwaniem nowych zasad organizacji "czasu i przestrzenii" w utworze muzycznym, którego rezulatem są kompozycje oparte na zmodyfikowanej technice punktualistycznej, technice totalnej serializacji. Dziś z twórczości Góreckiego proponujemy "Pięć utworów" na dwa fortepiany.


Lista utworów:
Pięć utworów op. 13 (Górecki Henryk Mikołaj)

Okładka: , Hity z list przebojów nr 1

cena 40,95 zł.


nuty.pl

Hity z list przebojów nr 1

Ilość stron:86
Format:210 x 297
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Stopień trudności:fortepian 4-5; gitara-3; keyboard-1-3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod wydawcy:ENP 0002
Kod produktu:NPL004667

STARTUJEMY. "Rysa na szkle" z rep. URSZULI, "Supernova super" z rep. URSZULI, "Przyroda" z rep. Ich Troje, "Miłość jak ogień" z rep.E.Bartosiewicz, "Ja wysiadam" z rep.A.M.Jopek, "Ale we mnie wszystko Twoje" z rep N.Kukulskiej, "I będziesz znów kochać" z rep.K.Kowalskiej, "Zamykam oczy widzę przestrzeń" z rep.Perfectu, "Pod samowarem" z rep.Z.Pogorzelskiej i T.Olszy, "Ada, to nie wypada".

Pliki mp3. Lista tytułów.


Lista utworów:
K. Yoriadis - I będziesz znów kochać
Zygmunt Wiehler - Ada to nie wypada
G. Markowski - Zamykam oczy, widzę przestrzeń
W. Olszak - Ale we mnie wszystko twoje
M. Pospieszalski - Ja wysiadam
Edyta Bartosiewicz - Miłość jak ogień
Jacek Łągwa - Przyroda
S. Zybowski - Supernova
S. Zybowski - Rysa na szkle
Fanny Gordon - Pod samowarem

Okładka: Górecki Henryk Mikołaj, Sonatina w jednej części op. 8

cena 11 zł.


nuty.pl

Górecki Henryk Mikołaj
Sonatina w jednej części op. 8

Ilość stron:3+8
Format:235 x 305
Opracowanie na:Skrzypce i fortepian (b.c.) (wyc. fort.)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL051102

Sonatina w jednej części op. 8, współczesnego kompozytora, Henryka Góreckiego, którego twórczość charakteryzuje się poszukiwaniem nowych zasad organizacji ,,czasu i przestrzeni" w utworze muzycznym, którego rezultatek są kompozycje oparte m.in. na zmodyfikowanej technice punktualistycznej, technice totalnej serializacji i aleatoryzmie. Jednym z takich utworów Góreckiego jest Sonatina w jwdnej części na skrzypce i fortepian.


Lista utworów:
Sonatina w jednej części op. 8 (Górecki Henryk Mikołaj)

Okładka: Enya, A Day Without Rain

cena 108,95 zł.


nuty.pl

Enya
A Day Without Rain

polski Dzień bez deszczu
angielski A Day Without Rain


Ilość stron:40
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Keyboard lub Głos wokalny lub Gitara
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
UWAGA: korzystanie z publikacji nie wymaga znajomości języka obcego, ponieważ publikacja nie zawiera opisów
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyWykonawca: Enya
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL052142

Kariera Enyi zaczęła się w 1979 roku, kiedy to dołączyła do zespołu Clannad, w którym już byli jej starsi bracia i siostry (grała w nim na klawiszach). To właśnie ta formacja odpowiedzialna jest za album "Legend", który odniósł duży sukces na całym świecie.
Po pięciu latach milczenia Enya wydała płytę "A Day Without Rain". 12 piosenek, które tworzą ten nowy materiał, to melodyjne, subtelne i śpiewne kompozycje, do jakich ex-wokalistka grupy Clannad już dawno przyzwyczaiła słuchaczy. W swojej bardzo przestrzennej muzyce Irlandka swobodnie połączyła celtycki folk z elektronicznym tłem. Publikacja zawiera utwory z płyty "A Day Without Rain", m.in.:
A Day Without Rain, Deora Ar Mo Chroi, Fallen Embers, Flora's Secret.


Our matching folio features all 12 songs from the CD, the first release in five years from this ethereal Irish new age artist. Includes: A Day Without Rain • Fallen Embers • The First of Autumn • Flora's Secret • One by One • Only Time • Pilgrim • Silver Inches • Wild Child • and more, plus color photos and a separate lyric section.


Lista utworów:
A Day Without Rain (Enya)
Deora Ar Mo Chroi (Enya)
Fallen Embers (Enya)
Flora's Secret (Enya)
Lazy Days (Enya)
One By One (Enya)
Only Time (Enya)
Pilgrim (Enya, Eric Clapton)
Silver Inches (Enya)
Tempus Vernum (Enya)
The First Of Autumn (Enya)
Wild Child (Enya, The Doors)

Okładka: Chopin Fryderyk, Słynne transkrypcje na skrzypce i fortepian z. 1

cena 38 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Słynne transkrypcje na skrzypce i fortepian z. 1

Ilość stron:52 + 20
Format:235 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL057745

Zbiorem "Słynne transkrypcje" pragniemy przypomnieć najciekawsze i najbardziej twórcze opracowania muzyki Chopina, dokonane na przestrzeni ostatnich stu pięćdziesięciu lat. Przywracając do repertuaru muzyków transkrypcje etiud, mazurków, walców czy preludiów pokażemy również, jak ważnym źródłem inspiracji dla twórców była muzyka Chopina, wielkiego romantyka, wzruszającego artysty i genialnego kompozytora.


Lista utworów:
Preludium e-moll op. 28 nr 4 (Chopin Fryderyk)
Etiuda f-moll op. 25 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Nokturn b-moll op. 9 nr 1 (Chopin Fryderyk)
Nokturn Es-dur op. 9 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Polonez cis-moll op. 26 nr 1 (Chopin Fryderyk)
Walc a-moll op. 34 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Mazurek a-moll op. 67 nr 4 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Pstrokońska-Nawratil Grażyna, Bartokiana na dwie wiolonczele i fortepian

cena 35 zł.


nuty.pl

Pstrokońska-Nawratil Grażyna
Bartokiana na dwie wiolonczele i fortepian

polski Bartokiana na dwie wiolonczele i fortepian
angielski Bartokiana for Two Cellos and Piano
niemiecki Bartokiana für Zwei Cello und Klavier
francuski Bartokiana pour 2 violoncelles et piano


Ilość stron:32 + 2x8
Format:210 x 297
Opracowanie na:2 wiolonczele i fortepian (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela I (1)
Wiolonczela II (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL058402

"... przenikliwy dźwięk janczarów, tętent koni o zmierzchu, brzęk strojonych cymbałów, tkliwa melodyjka na skraju puszty, którą ktoś próbuje wyśpiewać swoją duszę; biel, czerwień, zieleń, błękit - i dwie wiolonczele z fortepianem, niczym jeden organizm poddany wspólnej pulsacji i sonorystycznej zabawie."
Bartokiana Grażyny Pstrokońskiej-Nawratil jest wirtuozowskim wyzwaniem, które mogą podjąć zarówno obdarzeni fantazją uczniowie średnich szkół muzycznych, jak również dojrzali artyści. Kompozycja jest hołdem złożonym pamięci Béli Bartóka w 50. rocznicę śmierci, z delikatnym odniesieniem do struktur harmonicznych, rytmicznych, kolorystycznych i szczególnego wymiaru przestrzeni w muzyce Wielkiego Mistrza.

"... the shrill sound of harness bells, the clatter of horses at dusk, the tinkle of tuned cimbalom, a tender little melody on the edge of the Hungarian steppe, through which someone tries to sing his soul; the colours: white, black, red, green and blue - and two cellos with piano, like one organism subject to a common pulsation and sonoristic game".
Bartokiana of Grażyna Pstrokońska-Nawratil is a virtuosic challenge that may be taken up by both mature artists and secondary music school students endowed with fantasy. The composition is a homage to the memory of Béla Bartók on the 50th anniversary of his death, with delicate references to harmonic, rhythmic and coloristic structures and the specific spatial dimension characteristic of the music of the Great Master.

Lista utworów:
Bartokiana (Pstrokońska-Nawratil Grażyna)

Okładka: Händel George Friedrich, Twelve Pieces From Handel's Water Music For Piano

cena 40,95 zł.


nuty.pl

Händel George Friedrich
Twelve Pieces From Handel's Water Music For Piano

polski 12 utworów z "Muzyki na wodzie" Händla na fortepian
angielski Twelve Pieces From Handel's Water Music For Piano


Ilość stron:14
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
Stopień trudności:3 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Ripin Edwin M.
Autor wstępu: Ripin Edwin M.
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL059536

Muzyka na wodzie (Water Music) Händla to zbiór 25 utworów o charakterze suity, będącym przykładem barokowej muzyki rozrywkowej. Cykl "Muzyka na wodzie" opublikował Händel w 1740 roku. Znajdowały się w nim utwory, które powstały na przestrzeni wielu lat, a które komponował na użytek szerszej publiczności, w ramach popularnej wówczas plenerowej muzyki rozrywkowej, granej w parkach i pałacowych ogrodach. Na kompozycję składają się tańce dworskie i ludowe, kantylenowe adagia, arie. Z powstaniem utworu wiąże się następująca anegdota: Händel, który pełnił funkcję kapelmistrza na dworze elektora hanowerskiego, samowolnie porzucił pracę, udając się do Londynu z nadzieją na zrobienie szybkiej kariery na dworze królowej Anny, wielbicielki jego muzyki. Nagła śmierć królowej i objęcie tronu właśnie przez elektora Hanoveru, położyły kres tym planom. Za namową przyjaciół, mistrz uciekł się do podstępu. Skomponował kilka drobnych utworów przeznaczonych do wykonywania na wolnym powietrzu i kiedy pewnego dnia król wypłynął na przejażdżkę po Tamizie, podpłynął na swej łodzi. Nierozpoznany, zaprezentował swoją kompozycję. Król był oczarowany i przywrócił Händla do łask.


Contents: Air • Andante • Andante • Bourree • Bourree • Gigue • Hornpipe • Lentement • Minuet (2) • Rigaudon.


Lista utworów:
Air (Galt MacDermot, George Frideric Handel, Jeremiah Clarke, Ricky Ian Gordon, Wolfgang Amadeus Mozart)
Andante (Gaetano Donizetti, George Frideric Handel)
Bourrée (George Frideric Handel, Graf Bergen, Johann Sebastian Bach, Robert de Visee)
Gigue (Johann Anton Logy)
Hornpipe (George Frideric Handel, Richard Rodgers)
Lentement
Minuet (Bach, Jeremiah Clarke, Johann Krieger, Johann Sebastian Bach, John Philipp Kirnberger, Luigi Boccherini, Robert De Visee, Schubert, Wolfgang Amadeus Mozart)
Minuet
Rigaudon (Jascha Heifetz (arr.), Rameau)
Bourrée (George Frideric Handel, Graf Bergen, Johann Sebastian Bach, Robert de Visee)
Andante (Gaetano Donizetti, George Frideric Handel)
Andante (Gaetano Donizetti, George Frideric Handel)

Okładka: Przybylski Bronisław Kazimierz, Autumn Multiplay

cena 114,95 zł.


nuty.pl

Przybylski Bronisław Kazimierz
Autumn Multiplay

Ilość stron:6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6
Format:210 x 297
Opracowanie na:flet, obój, skrzypce, wiolonczela, klawesyn (fortepian) i akordeon koncertowy
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1)
Obój (1)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Klawesyn (1)
Akordeon koncertowy (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: polska, angielska, niemiecka
Stopień trudności:9 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL060675

Wszystkie sześć utworów cyklu "Autumin Multiplay" mogą być wykonywane we wszystkich możliwych instrumentalnych permutacjach (1-6 wykonawców). Wykonawcom zaleca się podtrzymywanie ciągłości narracji zarówno w regulacji czasu między poszczególnymi miniaturami jak i poszczególnymi muzycznymi zdarzeniami. Partie instrumentalne nakładają się asynchronicznie zależnie od wyboru przez wykonawców czasu trwania pauz oraz realizacji tempa. Wykonawcy rozpoczynają grę niezależnie. Interpretacja jednego z wykonawców może mieć wpływ na interpretację innego wykonawcy. Ta muzyczna komunikacja może opierać sie na dialogu, rozwinięciu, kontynuacji, kontraście lub jedności. Wykonawcy reagując na zaistniałe muzyczne sytuacje osiągają przypadkowe, zawsze nowe rezultaty. W wykonaniach wersji kameralnych, w zależności od warunków akustycznych sali, zaleca się przestrzenne rozmieszczenie wykonawców.
Czas trwania: minimum 10 minut. Zawartość: 6 stron.

All six pieces of the Autumin Multiplay collection can by performed in all possible instrumental permutations (1-6 performers). It is recommended that the performers maintain a continuity of narriation while controlling the time intervals between particular miniatures as well between particular events. Instrumental parts overlap asynchronously, depending on the choise of the performrs, the lenght of the breaks and the tempo. The performers begin to play independently from one another wherver they wish. The interpretation of one performer may influence the interpretation of another. Such musical communication could result in, for example: dialoguing, complementing, continuing, contrast, or unity. Each performer should choose his own order in which to play the miniatures withoult prior consultation with others. By naturally responding to given musical situations, their mutual musicmaking on the stage should bring forth accidental, always new results. When performed as a chamber music version, it is desirable-given the proper acoustic conditions- for some performers to be spatially located away from the stage.
Duration: minimum 10 minutes. Contents: 6 pages.

Lista utworów:
Wspomnienie (Przybylski Bronisław Kazimierz)
Jak ptaki (Przybylski Bronisław Kazimierz)
Z oddali (Przybylski Bronisław Kazimierz)
Obraz pozorny (Przybylski Bronisław Kazimierz)
Cienie (Przybylski Bronisław Kazimierz)
Mgła (Przybylski Bronisław Kazimierz)

Okładka: Chopin Fryderyk, Słynne transkrypcje na skrzypce i fortepian

cena 42 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Słynne transkrypcje na skrzypce i fortepian

polski Słynne transkrypcje na skrzypce i fortepian
angielski Famous Transcriptions for violin and piano


Ilość stron:44 + 18
Format:230 x 305
Opracowanie na:skrzypce i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Cofalik Antoni
Autor okładki: Sędziwy Anna
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060958

Zbiorem pragniemy przypomnieć najciekawsze i najbardziej twórcze opracowania muzyki Chopina, dokładnie na przestrzeni ostatnich stu pięćdziesięciu lat. Przywracając do repertuaru muzyków transkrypcje etiud, mazurków, walców czy preludiów. Pokażemy również, jak ważnym źródłem inspiracji dla twórców była muzyka Chopina, wielkiego romantyka, wzruszającego artysty i genialnego kompozytora.

Through the collection we wish to recall the most interesting and creative arrangements of Chopin's music made over the last hundred and fifty years. In restoring transcriptions of studies, mazurkas, waltzes or preludes to the repetory we will also show how important a source of inspiration was the music of Chopin, a great Romantic, inspiring artist and a composer of genius.

Lista utworów:
Preludium B-dur op. 28 nr 21 (Chopin Fryderyk (transkr. Adolfson Gustaw))
Etiuda E-dur op. 10 nr 3 (Chopin Fryderyk (transkr. Weksler K.))
Nokturn cis-moll. Lento con gran espressione (Chopin Fryderyk (transkr. Cofalik Antoni))
Nokturn Des-dur op. 27 nr 2 (Chopin Fryderyk (transkr. w D-dur Wilhelmj August))
Walc Des-dur op. 64 nr 1 (Chopin Fryderyk (transkr. Burmaster Willy))
Mazurek D-dur op. 33 nr 3 (Chopin Fryderyk (transkr. w A-dur Kreisler Fritz))
Mazurek h-moll op. 33 nr 4 (Chopin Fryderyk (transkr. Ebner Joseph))

Okładka: Chopin Fryderyk, Chopin na wiolonczelę i fortepian, Słynne transkrypcje, z. 1

cena 39 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Chopin na wiolonczelę i fortepian, Słynne transkrypcje, z. 1

polski Chopin na wiolonczelę i fortepian, Słynne transkrypcje, z. 1
angielski Chopin for Cello and Piano, Famous transcriptions, Vol. 1


Ilość stron:52 + 24
Format:235 x 305
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Paderewski Maciej, Michalik Kazimierz
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL060959
Produkty podobne:Chopin Fryderyk - Słynne transkrypcje na wiolonczelę i fortepian

Twórczość Fryderyka Chopina oddziałuje bardzo mocno nie tylko na muzyków i słuchaczy, ale często staje się inspiracją dla kompozytorów do tworzenia nowych utworów, czerpiących z bogactwa melodycznego i emocjonalnego spuścizny artystycznej tego genialnego twórcy. Obok dzieł pełnych cytatów chopinowskiej muzyki czy pisanych pod wrażeniem tej wielkiej osobowości utworów fortepianowych, koncertów czy nawet oper, ważną i dużą grupę, tworzą transkrypcje na różne instrumenty. Zbiór "Słynne transkrypcje" przypomina najciekawsze i najbardziej twórcze opracowania muzyki Chopina, dokonane na przestrzeni ostatnich stu pięćdziesięciu lat.

Fryderyk's Chopin output not only exerts a strong influence on musicians and listeners, but it often becomes an inspiration for composers to write new works drawing on the melodic and emotional wealth of the artistic output of that great composer. Beside works full of quotations of Chopin's music or piano works, concertos or even operas written under the impression of this great personality, a large and important group is made up of transcriptions for various instruments and voices. Through the collection Famous Transcriptions we wish to recall the most interesting and creative arrengements of Chopin's music made over the last hundread and fifty years.

Lista utworów:
Prelude in B minor op. 28 nr 6 (Chopin Fryderyk)
Nocturne in E flat major op. 9 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Nocturne in F sharp major op. 15 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Study in E major op. 10 nr 3 (Chopin Fryderyk)
Study in C sharp minor op. 25 nr 7 (Chopin Fryderyk)
Mazurka in C major op. 33 nr 3 (Chopin Fryderyk)
Mazurka in A minor op. 34 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Waltz in A minor op. 34 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Waltz in D flat major op. 64 nr 1 (Chopin Fryderyk)
Waltz in C sharo minor op. 64 nr 2 (Chopin Fryderyk)

Okładka: , The Grand Ole Opry Songbook

cena 128,95 zł.


nuty.pl

The Grand Ole Opry Songbook

angielski The Grand Ole Opry Songbook


Ilość stron:320
Format:230 x 305
Opracowanie na:fortepian solo (i wokal) lub keyboard lub gitara zawiera dodatkowo linię melodyczną, teksty, akordy, diagramy chwytów gitarowych
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1) lub Głos wokalny lub Gitara lub Keyboard
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska
słów utworów: angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL061977

Publikacja zawiera 80 najlepszych utworów z 80-cio letniej historii muzyki country (1920-2000). W obszernym wstępie poznajemy największych artystów tego gatunku muzyki, a także możemy zapoznać się z historią rozwoju muzyki country i zmianami w muzyce jakie powstawały na przestrzeni kolejnych lat. W publikacji znajduja się m.in.: Chattanooga Shoe Shine Boy (Red Foley), Coal Miner's Daughter (Loretta Lynn), Forever and Ever, Amen (Randy Travis), Green Green Grass of Home (Porter Wagoner), I Was Country When Country Wasn't Cool (Barbara Mandrell), Tennessee Waltz (Pee Wee King & His Golden West Cowboys), When You Say Nothing at All (Alison Krauss) i wiele innych.


80 songs from 80 years of country music are featured in this collection, including: Chattanooga Shoe Shine Boy (Red Foley) • Coal Miner's Daughter (Loretta Lynn) • Forever and Ever, Amen (Randy Travis) • Green Green Grass of Home (Porter Wagoner) • I Was Country When Country Wasn't Cool (Barbara Mandrell) • Tennessee Waltz (Pee Wee King & His Golden West Cowboys) • When You Say Nothing at All (Alison Krauss) • and more. Includes black-and-white photos and articles about the Opry.


Lista utworów:
A Better Man (Clint Black)
A Broken Wing (Martina McBride)
Abilene (George Hamilton IV)
Act Naturally (Buck Owens, The Beatles)
All The Gold In California (The Gatlin Brothers)
Any Time (Eddy Arnold)
Ashes Of Love (Jack Anglin, Jim Anglin, Johnnie Wright)
Auctioneer (Leroy Van Dyke)
Ballad Of Jed Clampett (Lester Flatt & Earl Scruggs)
Blue Moon Of Kentucky (Bill Monroe, Elvis Presley, Patsy Cline)
Bye Bye Love (The Everly Brothers, Webb Pierce)
Can The Circle Be Unbroken (Will The Circle Be Unbroken) (The Nitty Gritty Dirt Band)
Candy Kisses (Danny Kaye, Elton Britt, Red Foley)
Chattanoogie Shoe Shine Boy (Red Foley)
Coal Miner's Daughter (Loretta Lynn)
Country Boy (Ricky Skaggs)
Country Sunshine (Dottie West)
Crazy (Aerosmith, K-Ci & Jojo, Mercyme, Pat Green, Patsy Cline)
Crazy Arms (BR5-49, Ray Price)
Detroit City (Bobby Bare)
Don't Touch Me (Jeannie Seely)
El Paso (Marty Robbins)
Every Light In The House (Kent Robbins)
Forever And Ever, Amen (Randy Travis)
Friends In Low Places (Garth Brooks)
Funny How Time Slips Away (Billy Walker, Elvis Presley, Lyle Lovett and Al Green, Narvel Felts)
Good Ole Boys Like Me (Don Williams)
Green Green Grass Of Home (Elvis Presley, Porter Wagoner, Tom Jones)
He Stopped Loving Her Today (George Jones)
He'll Have To Go (Jim Reeves)
Here You Come Again (Dolly Parton)
Hey, Good Lookin' (Hank Williams, Jimmy Buffett w/Clint Black, Kenny Chesney, Alan Jackson, To)
Hillbilly Rock (Marty Stuart)
Holes In The Floor Of Heaven (Steve Wariner)
I Am A Man Of Constant Sorrow (The Soggy Bottom Boys)
I Can't Stop Loving You (Conway Twitty, Don Gibson, Elvis Presley, Kitty Wells, Ray Charles)
I Don't Believe You've Met My Baby (The Louvin Brothers)
I Fall To Pieces (Aaron Neville & Trisha Yearwood, Patsy Cline)
I Love (Tom T. Hall)
I Saw The Light (Hal Ketchum, Hank Williams, Wynonna)
I Walk The Line (Johnny Cash)
I Was Country When Country Wasn't Cool (Barbara Mandrell)
If You Ever Have Forever In Mind (Vince Gill)
I'm Movin' On (Hank Snow)
In My Daughter's Eyes (Martina McBride)
It Wasn't God Who Made Honky Tonk Angels (Kitty Wells)
John Deere Green (Joe Diffie)
Keep On The Sunny Side (The Carter Family)
Kiss An Angel Good Mornin' (Charley Pride)
Make The World Go Away (Eddy Arnold, Elvis Presley)
May The Bird Of Paradise Fly Up Your Nose ('Little' Jimmy Dickens)
Maybe It Was Memphis (Pam Tillis)
Mountain Dew (Bascomb Lunsford, Scott Wiseman)
Oh, Lonesome Me (Don Gibson, Neil Young)
One More Day (With You) (Diamond Rio)
Pick Me Up On Your Way Down (Charlie Walker)
Please Help Me, I'm Falling (In Love With You) (Hank Locklin)
Pure Love (Ronnie Milsap)
Ring Of Fire (Johnny Cash)
Rocky Top (Lynn Anderson, Roger Whittaker)
Satin Sheets (Jeanne Pruett, silverchair)
She Thinks I Still Care (Elvis Presley, George Jones)
Singing The Blues (Guy Mitchell, Marty Robbins)
Small Town Saturday Night (Hal Ketchum)
Tennessee Waltz (Patti Page, Patty Page, Pee Wee King)
The End Of The World (Skeeter Davis, The Carpenters)
The Three Bells (The Browns)
The Whiskey Ain't Workin' (Travis Tritt and Marty Stuart)
There Goes My Everything (Elvis Presley, Engelbert Humperdinck, Jack Greene)
Timber I'm Falling In Love (Patty Loveless)
Uncle Pen (Ricky Skaggs)
Wabash Cannonball (The Carter Family)
Walking The Floor Over You (Ernest Tubb, George Hamilton IV)
We're Gonna Hold On (George Jones & Tammy Wynette)
What Part Of No (Lorrie Morgan)
When You Say Nothing At All (Alison Krauss & Union Station, Keith Whitley)
Where Were You (When The World Stopped Turning) (Alan Jackson)
Which Bridge To Cross (Which Bridge To Burn) (Vince Gill)
Whiskey Lullaby (Brad Paisley featuring Alison Krauss)
Wings Of A Dove (Ferlin Husky)

Okładka: Chopin Fryderyk, Słynne transkrypcje na flet i fortepian, z. 2

cena 50 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Słynne transkrypcje na flet i fortepian, z. 2

polski Słynne transkrypcje na flet i fortepian, z. 2


Ilość stron:44 + 16
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066120

Zbiorem "Słynne transkrypcje" pragniemy przypomnieć najciekawsze i najbardziej twórcze opracowania muzyki Chopina, dokonane na przestrzeni ostatnich stu pięćdziesięciu lat. Przywracając do repertuaru muzyków transkrypcje etiud, mazurków, walców czy preludiów pokażemy również, jak ważnym źródłem inspiracji dla twórców była muzyka Chopina, wielkiego romantyka, wzruszającego artysty i genialnego kompozytora.

Through the collection "Famous Transcriptions" we wish to recall the most interesting and creative arrangements of Chopin's music over the last hundred and fifty years. In restoring transcriptions of studies, mazurkas, waltzes or preludes to the repertory we will also show how important a source of inspiration was the music of Chopin, a great Romantic, inspiring artist and a composer of genius.

Lista utworów:
Preludium Des-dur op. 28 nr 15 (Chopin F.)
Etiuda E-dur op. 10 nr 3 (Chopin F.)
Nokturn Es-dur op. 9 nr 2 (Chopin F.)
Polonez A-dur op. 40 nr 1 (Chopin F.)
Walc Des-dur op. 64 nr 1 (Chopin F.)
Mazurek B-dur op. 7 nr 1 (Chopin F.)
Mazurek D-dur op. 33 nr 3 (Chopin F.)
Życzenie G-dur op. 74 nr 1 (Chopin F.)

Okładka: Chopin Fryderyk, Słynne transkrypcje na flet i fortepian

cena 45 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Słynne transkrypcje na flet i fortepian

polski Słynne transkrypcje na flet i fortepian
angielski Famous transcriptions for flute and piano


Ilość stron:60 + 24
Format:230 x 305
Opracowanie na:flet poprzeczny i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Flet (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor aranżacji/opracowania: Olkiewicz Grzegorz, Kurdybacha Robert
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066221

Zbiorem "Słynne transkrypcje" pragniemy przypomnieć najciekawsze i najbardziej twórcze opracowania muzyki Chopina, dokonane na przestrzeni ostatnich stu pięćdziesięciu lat. Przywracając do repertuaru muzyków transkrypcje etiud, mazurków, walców czy preludiów pokażemy również, jak ważnym źródłem inspiracji dla twórców była muzyka Chopina, wielkiego romantyka, wzruszającego artysty i genialnego kompozytora.

Though the collection Famous Transcriptions we wish to recall the most interesting and creative arrangements of Chopin's music made over the last hundred and fifty years. In restoring transcriptions of studies, mazurkas, waltzes or preludes to the repertory we will also show how important a source of inspiration was the music of Chopin, a great Romantic, inspiring artist and composer of genius.

Lista utworów:
Preludium e-moll op. 28 nr 4
Preludium A-dur op. 28 nr 7
Impromptu As-dur op. 29
Nokturn F-dur op. 15 nr 1
Nokturn Fis-dur op. 15 nr 2
Polonez cis-moll op. 26 nr 1
Walc a-moll op. 34 nr 2
Walc h-moll op. 69 nr 2
Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
Mazurek cis-moll op. 6 nr 2

Okładka: Chopin Fryderyk, Słynne transkrypcje na wiolonczelę i fortepian

cena 45 zł.


nuty.pl

Chopin Fryderyk
Słynne transkrypcje na wiolonczelę i fortepian

polski Słynne transkrypcje na wiolonczelę i fortepian
angielski Faomus Transcriptions for Cello and Piano


Ilość stron:64 + 24
Format:230 x 305
Opracowanie na:wiolonczela i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska
tytułów utworów: polska, angielska
Stopień trudności:4 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:4 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL066222
Produkty podobne:Chopin Fryderyk - Chopin na wiolonczelę i fortepian, Słynne transkrypcje, z. 1

Zbiorem "Słynne transkrypcje" pragniemy przypomnieć najciekawsze i najbardziej twórcze opracowania muzyki Chopina, dokonane na przestrzeni ostatnich stu pięćdziesięciu lat. Przywracając do repertuaru muzyków transkrypcje etiud, mazurków, walców, czy preludiów, pokażemy również, jak ważnym źródłem inspiracji dla twórców była muzyka Chopina, wielkiego romantyka, wzruszającego artysty i genialnego kompozytora.

Thorugh the collection "Famous Transcriptions" we wish to recall the most interesting and creative arrangements of Chopin's music made over the last hundred and fifty years. In restoring transcriptions of studies, mazurkas, waltzes or preludes to the repertory we will also show how important a source of inspiration was the music of Chopin, a great Romantic, inspiring artist and a composer of genius.

Lista utworów:
Preludium a-moll op. 28 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Preludium e-moll op. 28 nr 4 (Chopin Fryderyk)
Etiuda a-moll op. 10 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Etiuda f-moll op. 25 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Nokturn F-dur op. 15 nr 1 (Chopin Fryderyk)
Nokturn f-moll op. 55 nr 1 (Chopin Fryderyk)
Nokturn Es-dur op. 55 nr 2 (Chopin Fryderyk)
Walc As-dur op. 34 nr 1 (Chopin Fryderyk)
Wals F-dur op. 34 nr 3 (Chopin Fryderyk)
Wals As-dur op. 64 nr 3 (Chopin Fryderyk)

Okładka: Różni, Fantasias for Piano

cena 110,95 zł.


nuty.pl

Różni
Fantasias for Piano

polski Fantazje na fortepian
angielski Fantasias for Piano
niemiecki Fantasien für Klavier
francuski Fantaisies pour piano


Ilość stron:32
Format:223 x 300
Opracowanie na:fortepian solo
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska
tytułów utworów: angielska, niemiecka
Stopień trudności:7 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067608

Fantazja to utwór muzyczny, bardzo często wirtuozowski, posiadający elementy improwizacyjne. Niniejsza publikacja stanowi wybór 6 fantazji siedemnasto- i osiemnastowiecznych kompozytorów, jak Jan Sebastian Bach, Wolfgang Amadeusz Mozart, Felix Mendelssohn, Fryderyk Chopin, Robert Schumann i Johannes Brahms. Zbiór ten doskonale obrazuje, jak forma tego gatunku muzycznego ewoluowała na przestrzeni dwustu lat.

At first the term fantasia, as for example used by Frescobaldi, Sweelinck, pachelbel and their countemporaries, was interchangeable with recercar, preambel and capriccio. In Elizabethan England, however, it gained a stronger identity and greater independence as in the keyboard and consort works of William Byrd and the lute music of John Dowland. A tradition having been established, many Jacobean composers, notably Orlando Gibbons, wrote fantasias for a consort of viols or a broken consort. Purcell loosely classified his In Nomines for strings as fantasias.

Lista utworów:
Fantasie über The last Rose of Summer E-Dur (1827) op. 15 (Mendelssohn Bartholdy Felix)
Fantasie c-Moll BWV 906 (Bach Johann Sebastian)
Fantasie d-Moll (1782) KV 397 (Mozart Wolfgang Amadeus)
Fantasie (1892) op. 116 nr 6 (Brahms Johannes)
Fantasie-Impromptu (1835) op. 66 (Chopin Frédéric)
Fantasiestück "Grillen" (1837) op. 8 nr 4 (Schumann Robert)

Okładka: , Unterrichtslieder

cena 116,95 zł.


nuty.pl

Unterrichtslieder

polski Sztuka śpiewania pieśni na sopran (lub tenor) i fortepian
angielski Art of Lieder Singing
niemiecki Unterrichtslieder (Sopran oder Tenor)


Ilość stron:88
Format:190 x 270
Opracowanie na:głos wokalny solowy (wysoki) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0) lub Głos wokalny solowy - Tenor
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: angielska, niemiecka
słów utworów: niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Losse Paul
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL067780

Prezentowany zbiór zawiera 60 pieśni na głos wokalny wysoki (sopran lub tenor) z towarzyszeniem fortepianu, różnych kompozytorów. Pieśni w zbiorze uporządkowane są chronologicznie, według daty ich powstania. Są to pieśni kompozytorów żyjących na przestrzeni lat 1685 - 1916. Kompozytorem pierwszych, nieanonimowych pozycji jest Jan Sebastian Bach, a ostatnie pozycje natomiast skomponował Max Reger. Stąd często podtytuł ''Od Bacha do Regera''. Publikacja zawiera utwory skomponowane typowo w celu kształcenia aparatu wokalnego wykonawcy.

The songs in this ''Intoduction to the Art of Lieder Singing'' are grouped and ordered according to the chronology of their composition. The collection is intended primarily for students of singing, allowing them to work on the presentation of simple repertoire alongside theit technical studies. The art of performance, in its highest form, can be developed right from the start in strophic songs; only by mastering these can the student progress-vocal ability permitting-to more demanding pieces.

Lista utworów:
Die Landlust: Entfernt von Gram und Sorgen (Haydn Joseph)
Sehnsucht nach dem Frühling: Komm lieber Mai und mache (Mozart Wolfgang Amadeus)
Wiegenlied: Schlaf, Kindlein, balde (Reger Max)
Wiegenlied: Schlafe, mein Prinzchen! (Flies Bernhard)
Einem Bach, der fließt Arie aus den "Pilgrimen von Mekka"- (Gluck Christoph Willibald)
Vergiß mein nicht (Bach Johann Sebastian)
All mein Gedanken (Unbekannt)
Da die Stunde kam op. 7 nr 3 (Franz Robert)
Liebster Schatz, sei wieder gut mir: In dem Dornbusch blüht ein Röslein op. 26 nr 2 (Franz Robert)
Frühlingslied: Die Luft ist blau, das Tal ist grün (Schubert Franz)
Liebes Mädchen, hör mir zu (Mozart Wolfgang Amadeus)
Lachen und weinen: Lachen und weinen zu jeglicher Stunde op. 59 nr 4 (Schubert Franz)
Die Götter Griechenlands: Schöne Welt, wo bist du? (Schubert Franz)
Schlummerlied: Es mahnt der Wald op. 24 nr 2 (Schubert Franz)
Des Müllers Blumen: Am Bach viel kleine Blumen stehn op. 25 (Schubert Franz)
Liebhaber in alle Gestalten: Ich wollt, ich wär ein Fisch (Schubert Franz)
Seufzer: Die Nachtigall singt überall (Schubert Franz)
Minnelied: Holder klingt der Vogelsang (Schubert Franz)
Lied eines Schmiedes: Fein Rößlein, ich beschlage dich op. 90 nr 1 (Schumann Robert)
Wiegenlied: Schlafe, schlafe, holder süßer Knabe op. 98 nr 2 (Schubert Franz)
Heimlicher Liebe Pein: Mein Schatz der ist auf die Wanderschaft hin op. 64 nr 3 (Weber Carl Maria von)
Die Ehre Gottes aus der Natur: Die Himmel rühmen des Ewigen Ehre op. 48 nr 4 (Beethoven Ludwig van)
Ich liebe dich: Ich liebe dich, so wie du mich (Beethoven Ludwig van)
Lied des Marmottenbuben: Ich komme schon durch manche Land (Beethoven Ludwig van)
Liebesgruß aus der Ferne: Sind wir geschieden (Unbekannt)
Heidenröslein: Sah ein Knab ein Röslein stehn (Kienlen Johann Christoph)
An die Laute: Leiser, leiser, kleine Laute op. 81 nr 2 (Schubert Franz)
Herbstlied: Feldeinwärts flog ein Vögelein (Zelter Carl Friedrich)
Der Mond ist aufgegangen (Schulz Johann Abraham Peter)
Wiegenlied: Schlaf, Kindlein, schlafe sanft und süß (Schulz Johann Abraham Peter)
Neujahrslied: Des Jahres letzte Stunde (Schulz Johann Abraham Peter)
Mailied: Seht den Himmerl, wie heiter (Schulz Johann Abraham Peter)
Jägers Abendlied: Im Felde schleich ich still und wild (Reichardt Johann Friedrich)
Das Veilchen: Ein Veilchen auf der Wiese stand (Reichardt Johann Friedrich)
Die Hoffnung: Es reden und träumen die Menschen viel op. 87 nr 2 (Schubert Franz)
Das Rosenband: Im Frühlingsschatten fand ich sie (Zelter Carl Friedrich)
Mailied: Wie herrlich leuchtet mir die Natur! ( (Gabler Christian August)
Der König von Thule: Es war ein König in Thule (Zelter Carl Friedrich)
Sändchen: Zu meiner Laute Liebesklang (Mendelssohn-Bartholdy Felix)
Wartend: Sie trug einen Falken auf ihrer Hand op. 9 nr 3 (Mendelssohn-Bartholdy Felix)
Volksliedchen: Wenn ich früh in den Garten geh' op. 51 nr 2 (Mendelssohn-Bartholdy Felix)
Marienwürmchen: Marienwürmchen, setze dich op. 79 nr 14 (Schumann Robert)
Frühlingsgruß: So sie gegrüßt viel tausendmal op. 79 nr 4 (Schumann Robert)
Der Abendstern: Du lieblicher Stern, du leuchtest so fern op. 79 nr 1 (Schumann Robert)
Der Spinnerin Nachtlied: Es sang vor langen Jahren (Reichardt Johann Friedrich)
Mein Mädel hat einen Rosenmund aus: "Deutsche Volkslieder" (Brahms Johannes)
Gute Nacht: Die Höhn und Wälder schon steigen op. 5 nr 7 (Franz Robert)
Untreu: Mein Lied ist klein, braucht wenig Platz op. 1 nr 1 (Cornelius Peter)
Wiegenlied: Guten Abend, gut Nacht op. 49 nr 4 (Brahms Johannes)
Klage: Feins Liebchen, trau du nicht op. 105 nr 3 (Brahms Johannes)
Sehnsucht: Mein Schatz ist nicht da, ist weit überm See op. 14 nr 8 (Brahms Johannes)
Da unten im Tale aus: "Deutsche Volkslieder" (Brahms Johannes)
An das Vaterland: O Mutter du op. 58 nr 2 (Grieg Edvard)
Zwei braune Augen: Hab jüngst gesehen zwei Augen braun op. 5 nr 1 (Grieg Edvard)
Morgentau: Der Frühhauch hat gefächelt -aus: "Lieder nach verschiedenen Dichtern" nr 1 (Wolf Hugo)
Wenn einst sie lag: Wenn einst sie lag an meiner Brust op. 18 nr 2 (Grieg Edvard)
Erlaube mir, feins Mädchen aus: "Deutsche Volkslieder" (Brahms Johannes)
Heidenrösslein: sah ein Knab (Kienlen Johann)
Jägers Abendlied: Im Felde schleich ich still und wild (Reichardt Johann Friedrich)
Frühlingslied: Die Luft ist blau, das Tal ist grün (Schubert Franz)

Okładka: Różni, French Operatic Arias for Soprano

cena 162,95 zł.


nuty.pl

Różni
French Operatic Arias for Soprano

polski Francuskie arie operowe na Sopran
angielski French Operatic Arias for Soprano
niemiecki Französische Opernarien für Sopran


Ilość stron:144
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: francuska
słów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Nichols Roger
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076483
Produkty podobne:Różni - French Operatic Arias for Baritone - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Bass
Różni - French Operatic Arias for Mezzo-Soprano - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Tenor

Prezentowany zbiór zawiera 19 arii pochodzących z francuskich oper. Przedstawione kompozycje pochodzą z dorobku wyłącznie francuskich kompozytorów, żyjących na przestrzeni XIX wieku, między innymi: Hectora Berlioza, Giuseppe Verdiego czy J. Masseneta. Prezentacja zawiera krótki wstęp dotyczący każdego z zawartych w niej utworów. Kompozycje zawierają teksty wyłącznie oryginalne - w języku francuskim. Arie wymagają sporych umiejętności od wykonawcy. Utwory zostały zamieszczone w kolejności chronologicznej (według daty urodzin danego kompozytora).

As with the ''melodies'' printed in ''The Art of French Song'', the arias in French Operatic Arias for Soprano have been arranged chronologically according to the dates of their composers' births. Inevitably this means that the printed order does not necessarily reflect the sequence in ehich the operas in question were premiered. I make no apology for this, since, altough in a fairly narrowly confined field such as French opera influences between composers were of course at work, I feel we should also consider the extent to which rhose composers were engaged in following their own paths and finding their own solutions.

Lista utworów:
Obéissons (Manon) -Gavotte- (aus: Manon) (Massenet Jules)
Il était un rois (Marguerite) -Chanson du Roi de Thulé- (aus: Faust) (Gounod Charles)
Les oiseaux dans la charmille (Olympia) (aus: Les contes d'Hoffmann) (Offenbach Jacques)
Elle a fui (Antonia) (aus: Les contes d'Hoffmann) (Offenbach Jacques)
Lorsque je t'ai vu (Margared) (aus: Le roi d'Ys) (Lalo Edouard)
Ou va la jeune Indoue (Lakmé) -Légende- (aus: Lakmé) (Delibes Léo)
Comme autrefois (Léila) (aus: Les pecheurs de perles) (Bizet Georges)
Pleurez, mes yeux! (Chimene) (aus: Le Cid) (Massenet Jules)
Je veux vivre (Juliette) (aus: Roméo et Juliette) (Gounod Charles)
Ah! Je ris de me voir (Marguerite) Juwelen-Arie (aus: Faust) (Gounod Charles)
Ô légere hirondelle (Mireille) (aus. Mireille) (Gounod Charles)
Toi qui sus le néant (Elisabeth) (aus: Don Carlos) (Verdi Giuseppe)
Je suis Titania (Philine) -Polonaise- (aus: Mignon) (Thomas Ambroise)
Entre l'amour (Teresa) (aus: Benvenuto Cellini) (Berlioz Hector)
Adieu, notre petite table (Manon) (aus: Manon) (Massenet Jules)
Sombre foret (Mathilde) (aus: Guillaume Tell) (Rossini Gioacchino)
Parmi les pleurs (Valentine) (aus: Les Huguenots) (Meyerbeer Giacomo)
Quel bonheur, je respire (Zerline) (aus: Fra Diavolo) (Auber Daniel François Esprit)
Dis-moi que je suis belle (Thais) (aus: Thais) (Massenet Jules)

Okładka: Różni, French Operatic Arias for Tenor

cena 162,95 zł.


nuty.pl

Różni
French Operatic Arias for Tenor

polski Francuskie arie operowe na tenor
angielski French Operatic Arias for Tenor
niemiecki Französische Opernarien für Tenor


Ilość stron:152
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (tenor) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Tenor (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: francuska
słów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Nichols Roger
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076485
Produkty podobne:Różni - French Operatic Arias for Baritone - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Bass
Różni - French Operatic Arias for Mezzo-Soprano - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Soprano

Prezentowany zbiór zawiera 24 arie pochodzących z francuskich oper. Przedstawione kompozycje pochodzą z dorobku wyłącznie francuskich kompozytorów, żyjących na przestrzeni XIX wieku, między innymi: H. Berlioza, Giuseppe Verdiego czy J .Masseneta. Prezentacja zawiera krótki wstęp dotyczący każdego z zawartych w niej utworów. Kompozycje zawierają teksty wyłącznie oryginalne - w języku francuskim. Arie nie są łatwe, wymagają sporych umiejętności od wykonawcy.

As with the melodies printed in ''The Art of French Song'', the arias in ''French Operatic Arias for Tenor'' have been arranged chronologically according to the dates of their composers' births. Inevitably this means that the printed order does not necessarily reflect the sequence in wchich the operas in questionn were premiered. I make no apology for this, since, altough in a fairly narrowly confined field such as French opera influences between composers were of course at work, I feel we should also consider the extent to which those composers were engaged in following their own paths and finding their own solutions.

Lista utworów:
Inutiles regrets (Énée) (aus: Les Troyens (Les Troyens a Carthage)) (Berlioz Hector)
Je l'ai vue (Don Carlos) (aus: Don Carlos) (Verdi Giuseppe)
Salut! demeure chaste et pure (Faust) (aus: Faust) (Gounod Charles)
Elle ne croyait pas (Wilhelm) (aus: Mignon) (Thomas Adrian)
Ange si pur (Fernand) (aus: La favorite) (Donizetti Gaetano)
Ah! fuyez, douce image! (Des Grieux) (aus: Manon) (Massenet Jules)
Ah! je vais l'aimer (Bénédict) (aus: Béatrice et Bénédict) (Berlioz Hector)
Je crois entendre encore (Nadir) (aus: Les pecheurs de perles) (Bizet Georges)
En fermant les yeux (Des Grieux) (aus: Manon) (Massenet Jules)
Fachel! quand du Seigneur (Eléazar) (aus: La Juive) (Halévy Jacques Fromental)
La gloire était ma seule idole (Cellini) (aus: Benvenuto Cellini) (Berlioz Hector)
Ô nature, pleine de grâce (Werther) (aus: Werther) (Massenet Jules)
Ah! leve-toi, soleil (Roméo) (aus: Roméo et Juliette) (Gounod Charles)
Vainement, ma bien aimée (Mylio) (aus: Le roi d'Ys) (Lalo Edouard)
Ô paradis sorti de l'onde (Vasco da Gama) (aus: L'Africaine) (Meyerbeer Giacomo)
Fantaisie, aux divins mensonges (Gérald) (aus: Lakmé) (Delibes Léo)
Anges du paradis (Vincent) (aus: Mireille) (Gounod Charles)
A la voix d'un amant fidele (Smith) -Serenade- (aus: La jolie fille de Perth) (Bizet Georges)
La fleur que tu m'avais jetée (Don José) (aus: Carmen) (Bizet Georges)
Pourquoi me réveiller? (Werther) (aus: Werther) (Massenet Jules)
Asile héréditaire (Arnold) (aus: Guillaume Telle) (Rossini Gioachino)
Agnes la jouvencelle (Fra Diavolo) -Barcarole- (aus: Fra Diavolo) (Auber Daniel François Esprit)
Viens, gentille dame (Georges) (aus: La dame blanche) (Boieldieu François Adrien)
Esprits, gardiens (Sigurd) (aus: Sigurd (Ernest Reyer 1823 - 1909)) (Reyer Ernest)

Okładka: Różni, French Operatic Arias for Bass

cena 162,95 zł.


nuty.pl

Różni
French Operatic Arias for Bass

polski francuskie arie operowe na bas
angielski French Operatic Arias for Bass
niemiecki Französische Opernarien für Bas


Ilość stron:136
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (bas) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Bas (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka
tytułów utworów: francuska
słów utworów: francuska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Nichols Roger
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076487
Produkty podobne:Różni - French Operatic Arias for Baritone - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Mezzo-Soprano - 19th Century Repertoire
Różni - French Operatic Arias for Soprano
Różni - French Operatic Arias for Tenor

Prezentowany zbiór zawiera 20 arii pochodzących z francuskich oper. Przestawiane kompozycje pochodzą z dorobku wyłącznie francuskich kompozytorów, żyjących na przestrzeni XIX wieku, między innymi: H. Berlioza, Giuseppe Verdiego czy J. Masseneta. Publikacja zawiera krótki wstęp dotyczący każdego z zawartych w niej utworów. Kompozycje zawierają teksty wyłącznie oryginalne - w języku francuskim. Arie wymagają sporych umiejętności od wykonawcy. Utwory ułożone są chronologicznie (według daty urodzin danego kompozytora).

As with the ''melodies'' printed in ''The Art of French Song'', the arias in French Operatic Arias for Bass have been arranged chronologically according to the dates of their composers' births. Inevitably this means that the printed order does not necessarily reflect the sequence in ehich the operas in question were premiered. I make no apology for this, since, altough in a fairly narrowly confined field such as French opera influences between composers were of course at work, I feel we should also consider the extent to which rhose composers were engaged in following their own paths and finding their own solutions.

Lista utworów:
Vous qui faites l'endormie (Méphistophéles) (aus: Faust) (Gounod Charles)
Sous les pieds d'une femme (Soliman) (aus: La reine de Saba) (Gounod Charles)
Tristes amours! (Pygmalion) (aus: Galathée (Victor Massé 1822 - 1884)) (Massé Victor)
Je t'implore (Le roi) (aus: Hamlet) (Thomas Ambroise)
Piff, paff (Marcel) (aus: Les Huguenots) (Meyerbeer Giacomo)
Et toi, Palerme (Procida) (aus: Les vepres siciliennes) (Verdi Giuseppe)
Ô jours heureux (Pierre) (aus: L'étoile du nord) (Meyerbeer Giacomo)
Certain rat dans une cuisine (Brander) -Ballade- (aus: La damnation de Faust) (Berlioz Hector)
Le veau d'or (Méphistophéles) (aus: Faust) (Gounod Charles)
Au bruit des lourds marteaux (Vulcain) (aus: Philémon et Baucis) (Gounod Charles)
Le grand art de cuisine (Maître Jean) (aus: La colombe) (Gounod Charles)
Maintenant que le Pére de Pelléas est sauvé (Arkel) (aus: Pelléas et Mélisande) (Debussy Claude)
Je suis le chevalier errant (Don Quichotte) (aus: Don Quichotte) (Massenet Jules)
Comment peut-on penser (Sancho Panza) (aus: Don Quichotte) (Massenet Jules)
Il a fait noblement (Don Diegue) -Klagelied- (aus: Le Cid) (Massenet Jules)
Qu'on est digne d'envie (Don Diegue) (aus: Le Cid) (Massenet Jules)
Quand la flamme de l'amour (Ralph) (aus: La jolie fille de Perth) (Bizet Georges)
Fatal orgueil des Rois (Le légat) (aus: Henry VIII) (Saint-Saëns Camille)
Ce Dieu que votre voix implore (Abimélech) (aus: Samson et Dalila) (Saint-Saëns Camille)
Elle ne m'aime pas (Philippe) (aus: Don Carlos) (Verdi Giuseppe)

Okładka: Różni, Russian Operatic Arias for Mezzo-Soprano

cena 175,95 zł.


nuty.pl

Różni
Russian Operatic Arias for Mezzo-Soprano

polski Rosyjskie arie operowe na mezzosopran
angielski Russian Operatic Arias for Mezzo-Soprano
niemiecki Russische Opernarien für Mezzosopran


Ilość stron:136
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (mezzosopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Mezzosopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: angielska, niemiecka, francuska
tytułów utworów: angielska, niemiecka, francuska, rosyjska
słów utworów: angielska, rosyjska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Fanning David
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL076490
Produkty podobne:Różni - Russian Opera Arias for Soprano and Piano
Różni - Russian Operatic Arias for Baritone. 19th and 20th Century Repertoire
Różni - Russian Operatic Arias for Bass 19th and 20th Century Repertoire
Różni - Russian Operatic Arias for Tenor 19th and 20th Century Repertoire

Prezentowany zbiór zawiera 16 arii pochodzących z rosyjskich oper. Przestawiane kompozycje pochodzą z dorobku wyłącznie rosyjskich kompozytorów, żyjących na przestrzeni XIX i XX wieku, między innymi: P. Czajkowskiego czy M. Musorgskiego. Prezentacja zawiera krótki wstęp dotyczący każdego z zawartych w niej utworów. Oprócz oryginalnych tekstów rosyjskich, znajduje się również tłumaczenie na język angielski (Martin Pickard), jak i translacja rosyjskiej cyrylicy. Utwory przeznaczone są na głos wokalny - mezzosopran.

The selection in the present volume includes all the familiar favourites for the mezzo-soprano voice. For the rest, choice has been guided mainly by the esteem indicator of available recordings. This schould mean that most or all the arias contained herein can also be found on CD (in a few instances admittedly only in historic recordings pre-dating the Soviet era).

Lista utworów:
Boris Godunow: Arie der Marina Mnischek, "Geh, Rusja" (Mussorgsky Modest)
Der Traum auf der Wolga: Arie der Alten, "Schlafe, mein lieber Schatz" (Arensky Antony Stepanovich)
Kaschtschei der Unsterbliche: Arie der Kaschtschejewna, "Der Trank ist bereitet" (Rimsky-Korsakow Nikolai)
Sadko: Arie der Ljubawa, "Die ganze Nacht hindurch" (Rimsky-Korsakow Nikolai)
Schneeflöckchen: Arie des Lel, "Sprach die Gewitterwolke zum Donner" (Rimsky-Korsakow Nikolai)
Eugen Onegin: Arie der Olga, "Ah, Tanja, Tanja" (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Ruslan und Ludmila: Arie des Ratmir, "Ah, sie bringt Freude" (Glinka Michail Iwanowitsch)
Die Jungfrau von Orleans: Arie der Johanna, "Leb' wohl, geliebtes Land, vertraute Felder und Wiesen" (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Pique Dame: Arie der Pauline, "Meine Freunde, hört auf mich" (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Pique Dame: Arie der Gräfin, "Nun reicht es!" (Tschaikowsky Peter Iljitsch)
Fürst Igor: Arie der Kontschakowna, "Die Nacht bricht nun herein" (Borodin Alexander)
Ruslan und Ludmila: Arie des Ratmir, "Göttlicher Traum, bezaubernder Anblick" (Glinka Michail Iwanowitsch)
Nicht nur Liebe: Arie der Warwara, "Durch den belaubten Wald" (Schtschedrin Rodion)
Rusalka: Arie der Prinzessin, "Tage der Liebe und holden Zärtlichkeit" (Dargomyschskij Alexander)
Chowanschtschina: Arie der Marfa, "Mächte der Prophezeihung" (Mussorgsky Modest)
Chowanschtschina: Arie der Marfa, "Durch das Marschland schlug sie sich durch" (Mussorgsky Modest)

Okładka: Jonas Alicja, Trio fortepianowe nr 1

cena 21,95 zł.


nuty.pl

Jonas Alicja
Trio fortepianowe nr 1

polski Trio fortepianowe nr 1
angielski Piano Trio No. 1


Ilość stron:12 + 2x4
Format:210 x 297
Opracowanie na:trio fortepianowe (skrzypce, wiolonczela, fortepian) (partytura + głosy)
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Skrzypce (1)
Wiolonczela (1)
Fortepian (1)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska
Stopień trudności:5 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL078208

Piano Trio - Pierwsza część - Allegretto Fantasie - Cabaret sugeruje czego się można spodziewać. Główny temat o zabarwieniu kabaretowym wprowadzają skrzypce w takcie 3-cim, a następnie podejmuje go wiolonczela w nieco zmienionej wersji i tak obydwa instrumenty smyczkowe dialogują sobie polifonicznie na przestrzeni całego Allegretta. Po wnikliwym zapoznaniu się z pierwszą częścią Tria, odnosi się wrażenie, że kompozytorka ma dwie obsesje (w pozytywnym tego słowa znaczeniu): rytm i sztuka kontrapunktu, zaś harmonikę określić można mianem sonorystyki kontrolowanej. W drugiej części (Elegia) faktura oparta jest na bardzo ciekawej harmonii (z przewagą sonorystyki); świetna budowa utworu z piękną kulminacją w taktach 15 i 16 i do tego jakaś specyficzna nostalgia i smutek zauważalny niemalże w każdym takcie. W trzeciej części (Rondino) kolorystyka dźwiękowa odgrywa niebagatelną rolę w tym utworze (glissanda i con legno smyczków) ale widać także zamianę ról; z Tria fortepianowego zespół przeistacza się w jazzowe combo!

The main theme with a hint a of cabaret - style is introduce by the violin in the 3rd measure, and then picked up by the cello in a slightly modified version and so both string instruments conduct a polyphonic dialogue throughout the whole Allegretto. Having aquainted ondeself thoroughly with Part One of the Trio, one gets the impression that that the composer has two obsessions (in the positive sense of the word). Rhythm and Art of Counterpoint, and i would describe Ms. Jonas' harmonic sense as Controlled Sonority. Part Two - Elegy: The texture based on very interesting harmony (predominatly sonority); construction of the piece is excellent with beautoful culmination in 15th and 16th measure, and on top of that a certain special longing and ruefulness noticeable in nearly every measure. Part Three - Rondino: The palette of sounds plays a insignificant role in this work (glissando and col legno of strings), but one also notices a transformation, the Piano Trio becomes a Jazz Combo!

Lista utworów:
Trio fortepianowe nr 1 - cz. I - Inspiration (Jonas Alicja)
Trio fortepianowe nr 1 - cz. II - Elegy (Jonas Alicja)
Trio fortepianowe nr 1 - cz. III - Rondo - Improvisation Style (Jonas Alicja)

Okładka: Lutosławski Witold, Chantefleurs et chantefables na sopran i fortepian

cena 31,9 zł.


nuty.pl

Lutosławski Witold
Chantefleurs et chantefables na sopran i fortepian

polski Chantefleurs et chantefables na sopran i fortepian
angielski Chantefleurs et chantefables for Soprano and Piano


Ilość stron:44
Format:230 x 305
Opracowanie na:głos wokalny solowy (sopran) i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny solowy - Sopran (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:biografii: polska, angielska
posłowia: polska, angielska
tytułów utworów: polska, francuska
słów utworów: polska, francuska
Stopień trudności:6 w skali od 0 do 10
Stopień trudności akompanamentu:6 w skali od 0 do 10
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyEdytor: Knapik Eugeniusz
Autor wstępu: Gwizdalanka Danuta
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL080270

W "Chantefleurs et chantefables" Witold Lutosławski umuzycznił dziewięć krótkich rymowanek o kwiatach i zwierzętach ułożonych w 1940 roku przez francuskiego poetę Roberta Desnosa (1900 - 1945). Słowo "Chantefables" ("śpiewobajki") Desnos wymyślił dla miniaturowych opowiadań o zwierzętach, ptakach i owadach, a "Chanteflers" ("śpiewokwiaty") dla równie krótkich, lirycznych wierszy o kwiatach. Do poezji Desnosa Lutosławski sięgnął już wcześniej, komponując pieśni na baryton i orkiestrę "Les espaces du sommeil". W onirycznej atmosferze przypominającej surrealistyczne "Przestrzenie snu" (1975) rozpoczyna się również to dzieło - "Pięknością nocy" (La Belle-de-nuit) - kwiatem, który zakwita po zachodzie słońca i dlatego we Francji nosi takie właśnie miano. Muzyka pomaga ujrzeć w wyobraźni obraz sennych marzeń unoszących się do księżyca. Na "Różę" (La Rose) sen sprowadza żar letniego słońca.
Lutosławski przez całe życie deklarował się jako przeciwnik programowości i ilustracyjności w muzyce, a tymczasem w "Chantefleuts et chantefables" malarstwo dźwiękowe jest wręcz uderzające. Z humorem namalowane zostały dźwiękami przede wszystkim cztery zoologiczne portreciki: konik polny, krokodyl, żółw i stado motyli. Konik skacze bez opamiętania, żółw człapie i marzy. Głodny aligator na próżno przywabia apetycznego Murzynka, za to rój 300 milionów motyli wypija mieszkańcom Chatillon filiżankę bulionu.

In his "Chantefleurs et chantefables", Lutosławski set nine short rhymes about flowers and animals written by the French poet Robert Desnos (1900 - 45) in 1940. The word "Chantefables" ("song-fables") was invented by Desnos to refer to miniature stories about animals, birds and insects, whereas the word "Chantefleurs" ("song-flowers") denotes correspondingly short lirycal poems about flowers. Lutosławski had already used Desnos' poetry in his songs for baritone and orchestra, Les espaces du sommeil. The work Chantedleurs et chantefables also begins with a dream-like atmosphere - reminiscent of the surrealistic Les espaces du sommeil (1975) - in The Beauty of the Night (La Belle-de-nuit), denoting a flower, which blooms after the sunset and therefore is called like that in France. The music helps us to form in our minds an image of dreams floating to the moon. The Rose (La Rose) drifts into sleep in the heat of the summer sun. Throughout his life Lutosławski declared himself an opponent of programmatic and illustrative music, but the sound painting in Chantefleurs et chantefables is simply striking. Musical humour appears, in the first place, in the four zoological portraits - of the grasshopper, the tortoise, the alligator and a swarm of butterflies. The grasshoper hops with abandon, the tortoise plods along and dreams. The hungry alligator tries in vain to entrap an appetizing little black boy, while the swarm of 300 million butterflies drink up a cup of broth in Chatillon, taking it away from the local people.

Lista utworów:
La Belle de nuit (Lutosławski Witold)
La Sauterelle (Lutosławski Witold)
La Véronique (Lutosławski Witold)
L'Eglantine, l'aubépine et la glycine (Lutosławski Witold)
La Tortue (Lutosławski Witold)
La Rose (Lutosławski Witold)
L'Alligator (Lutosławski Witold)
L'Angelique (Lutosławski Witold)
Le Papillon (Lutosławski Witold)

Okładka: Dąbrowski Grzegorz, Oblicza neoklasycyzmu w kompozycji i interpretacji na przykładzie wybranych Sonat na fagot i fortepian Camille'a Saint-Saensa ...

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Dąbrowski Grzegorz
Oblicza neoklasycyzmu w kompozycji i interpretacji na przykładzie wybranych Sonat na fagot i fortepian Camille'a Saint-Saensa ...

polski Oblicza neoklasycyzmu w kompozycji i interpretacji na przykładzie wybranych Sonat na fagot i fortepian Camille'a Saint-Saensa ...


Ilość stron:112
Format:167 x 240
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka + płyta CD
Wersja językowa:wstępu: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Mróz Marek
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083508

Publikacja zawiera rozważania dotyczące formy i interpretacji wybranych sonat fagotowych powstałych w okresie międzywojennym. Autor analizuje sonaty w kontekście uwarunkowań historycznych i kulturowych oraz ich wpływ na twórczość kompozytorów. Przedstawia różne oblicza neoklasycyzmu, reprezentowane przez opisywane kompozycje. Szczególną cechą pracy jest prowadzenie refleksji z punku widzenia artysty - wykonawcy.


Spis treści:

Wstęp
Rozdział I
Zarys historyczny, konteksty
Neoklasycyzm - próba zdefiniowania terminu
Sonata na przestrzeni dziejów, aż do późnego romantyzmu i modernizmu
Paryż na przełomie wieków i Niemcy w pierwszej połowie XX wieku. Historyczny i kulturowy kontekst twórczości Saint - Saënsa, Koechlina i Hindemitha
Saint-Saëns, Koechlin, Hindemith: sylwetki kompozytorów
Geneza sonat na fagot i fortepian; ich obraz na tle innych utworów kameralnych Saint-Saënsa, Koechlina, Hindemitha
Znaczenie fagotu na przestrzeni dziejów oraz sonata na fagot w historii muzyki
Podsumowanie rozdziału. Uwagi
Rozdział II
Analiza kompozycji
Refleksje na temat dzieła muzycznego
Saint-Saëns - w kręgu tradycji
Koechlin - łączenie impresji i kunsztu
Sonata na fagot i fortepian Paula Hindermitha
Podsumowanie analiz wszystkich trzech Sonat na fagot i fortepian
Rozdział III
Analiza procesu interpretacji
Interpretacja Sonat na fagot i fortepian - refleksje
Zakończenie
Materiały źródłowe
Wydawnictwa nutowe
Bibliografia
Opis płyty CD Basson Sonatas

cena 79 zł.


nuty.pl

Karłowicz Mieczysław
Pieśni op. 1,3,4 i bez opusu - partytura. Dzieła I

polski Pieśni op. 1,3,4 i bez opusu - partytura. Dzieła I
angielski Songs Op. 1, 3, 4 and without opus number. Works I
niemiecki Lieder Op. 1, 3, 4 und ohne Opuszahl. Werke I


Ilość stron:82
Format:237 x 312
Opracowanie na:głos wokalny solowy i fortepian
Obsada:Instrument (w nawiasie ilość materiałów wykonawczych)
Partytura (1)
Głos wokalny (0)
Fortepian (0)
Rodzaj produktu:nuty drukowane
Wersja językowa:wstępu: polska, angielska, niemiecka
tytułów utworów: polska, niemiecka
słów utworów: polska, niemiecka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyOpracowanie akompaniamentu: Polony L.
Autor wstępu: Tomaszewski Mieczysław
Kod produktu:NPL084471

Pieśni Mieczysława Karłowicza pojawiły się w dziejach pieśni polskiej jako zjawisko dosyć niezwykłe. W twórczości wybitnego symfonika – jako jego utwory młodzieńcze – stały się wprawdzie znaczącym, ale jedynie przedtaktem twórczości w pełni dojrzałej i mistrzowskiej. Niemal wszystkie powstały na przestrzeni jednego roku. Komponowane niejako na marginesie akademickiej nauki kompozycji, zdają się stanowić zapis uczuć i myśli dogłębnie osobistych, sejsmograficznie notujących bieżący stan ducha.
Z dwudziestu dziewięciu – o jakich wiemy, że zaistniały – zachowały się dwadzieścia dwie; siedem niewydanych, niekiedy jedynie naszkicowanych, zginęło w czasie II wojny światowej. Gdy pominąć parę z tych, o charakterze odrębnym – tworzą całość o spójności niezwyczajnej. Jak się po bliższych badaniach okazało, ową spójnością określonego charakteru naznaczona została cała twórczość Karłowicza. Poematy symfoniczne autora Odwiecznych pieśni rozgrywają się bowiem w tej samej co pieśni przestrzeni idei i sensów; zostały naznaczone analogicznymi kategoriami ekspresji. A jest to przestrzeń, którą naczelny biograf kompozytora Adolf Chybiński określił jako „tętniącą tragedią i bezbrzeżnym smutkiem, rezygnacją i tęsknotą za innym światem''.
Pod względem stylu wypowiedzi pieśni Mieczysława Karłowicza – jakkolwiek głęboko zakorzenione w stylu późnoromantycznym – bywają określane jako twórczość stojąca u progu fazy modernizmu.
Zdzisław Jachimecki pisał o nich w 1930 r.: „Pełna ciepła nuta liryczna w wielu spośród nich, szczerość inspiracji, objawiająca się w bardzo naturalnie wysnutych melodiach, niewyszukane formy akompaniamentu, trafnie jednak dostosowanego do nastroju danej poezji i organicznie łączącego się ze śpiewem, poprawność deklamacji i konstrukcji utworów wyrobiły pieśniom Karłowicza zasłużoną popularność w kołach śpiewactwa polskiego.”

(fragm. wstępu autorstwa M. Tomaszewskiego)




Lista utworów:
Z nową wiosną (Karłowicz Mieczysław)
Zasmuceni op. 1 nr 1 (Karłowicz Mieczysław)
Czasem, gdy długo na pół sennie marzę (Karłowicz Mieczysław)
Z erotyków (I zamiast słońc i gwiazd) op. 3 nr 2 (Karłowicz Mieczysław)
Skąd pierwsze gwiazdy op. 1 nr 2 (Karłowicz Mieczysław)
Na śniegu op. 1 nr 3 (Karłowicz Mieczysław)
Zawód op. 1 nr 14 (Karłowicz Mieczysław)
Na spokojnem, ciemnem morzu op. 3 nr 4 (Karłowicz Mieczysław)
Idzie na pola op. 3 nr 3 (Karłowicz Mieczysław)
Rdzawe liście strzasa z drzew (Karłowicz Mieczysław)
Po szerokiem, po szerokiem morzu op. 3 nr 9 (Karłowicz Mieczysław)
W wieczorną ciszę op. 3 nr 8 (Karłowicz Mieczysław)
Pamiętam ciche, jasne, złote dnie op. 1 nr 5 (Karłowicz Mieczysław)
Smutną jest dusza moja op. 1 nr 6 (Karłowicz Mieczysław)
Śpi w blaskach nocy (Im Mondeglaze) op. 3 nr 5 (Karłowicz Mieczysław)
Przed nocą wieczną op. 3 nr 6 (Karłowicz Mieczysław)
Nie płacz nade mną op. 3 nr 7 (Karłowicz Mieczysław)
Zaczarowana królewna op. 3 nr 10 (Karłowicz Mieczysław)
Mów do mnie jeszcze op. 3 nr 1 (Karłowicz Mieczysław)
Najpiękniejsze piosenki (Meine schönsten Lieder) (Karłowicz Mieczysław)
Pod jaworem (Underm Ahorn) (Karłowicz Mieczysław)
Na Anioł Pański (Karłowicz Mieczysław)





Wyszukiwarka






Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2014 Fraza s.c., Wrocław, Poland